CRÍTICA DE CINE

'Boi': brillant malson urbà

Un personatge perdut es troba a si mateix en una Barcelona tecnològica, decadent i surrealista

boi-2019-triler-oficial-espaol vid 27 174059 / periodico

1
Es llegeix en minuts
Beatriz Martínez
Beatriz Martínez

Periodista

Ubicada/t a Madrid

ver +

Jorge M. Fontana debuta a copd’estil i personalitat amb una pel·lícula a tall de malson urbà que ens condueix durant 48 hores pels carrers d’una Barcelona diürna tecnològica que a la nit es transforma en un espai a mig camí entre la decadència i el surrealisme. El director invoca Pynchon i Lynch, parla de la paranoia i la precarietat en la qual ens trobem sumits i ho fa a través d’un personatge perdut que es troba a si mateix enmigd’aquest absorbent trajecte febril que ens submergeix a les entranyes del gènere ‘noir’ en el seu vessant més estilitzat a ritme de l’obsessiva i vibrant música d’El Guincho.

Boi ★★★★

Direcció:  Jorge M. Fontana

Títol original:   ‘Boi

País:  Espanya

Durada:  111 minuts

Any:  2018

Gènere:  Drama

Estrena:  29 de març del 2019