GUARDONS
Jaume Cabré i Carme Ruscalleda, Premis Nacionals de Cultura de Catalunya
El CoNCA reconeix també el Col·legi d'Arquitectes, el Museu de Lleida i la pianista Clara Peya, entre d'altres

zentauroepp37926370 barcelona 04 04 2017 jaume cabr publica nou llibre abans 170720102933 /
L’escriptor Jaume Cabré, la cuinera Carme Ruscalleda i la compositora i intèrpret Clara Peyasón alguns dels guardonats amb els Premis Nacionals de Cultura de Catalunya, que concedeix el Consell Nacional de la Cultura i de les Arts (CoNCA).
El CoNCA ha reconegut així mateix quatre entitats: el Col·legi d’Arquitectes de Catalunya, la Federació d’Ateneus de Catalunya, el Litterarum Móra d’Ebre i el Museu de Lleida.
L’editora i traductora Maria Bohigas, la museòloga Josefina Matamoros i l’escultor Josep Ponsatí completen el palmarès de guardonats amb els Premis Nacionals de Cultura.
Temes:
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos