ÒBIT
Adeu a Emmanuelle Riva, musa d'Alain Resnais i de Michael Haneke
L'actriu francesa, amb una dilatada carrera, ha mort a París als 89 anys

L'actriu francesa Emmanuelle Riva, amb una dilatada carrera que ha deixat empremta com a musa d'Alain Resnais i de Michael Haneke amb més de mig segle de diferència, ha mort a París als 89 anys.
La seva mort es va produir divendres a la tarda a causa d'un càncer, segons ha revelat aquest dissabte el diari 'Le Monde'.
Notícies relacionadesL'actriu s'havia manifestat molt discretament sobre la seva malaltia i havia volgut seguir treballant. L'any passat va rodar una pel·lícula a Islàndia, després va representar un espectacle a Roma i seguia estudiant nombroses propostes que li arribaven, segons el diari.
Les dues pel·lícules que han marcat la seva filmografia se situen al començament i al final de la seva carrera com a actriu. La primera va ser 'Hiroshima mon amour', d'Alain Resnais, el 1959, i la segona 'Amour', de Michael Haneke, el 2012. Amb aquesta última va ser guardonada amb el César de la millor actriu.
- ‘La cita’ Sandro Rosell i els seus amics especials de presó: dos funcionaris, dos exinterns i un capellà
- BARCELONEJANT Cunyades de luxe en la gala més top
- Polèmica RTVE demanarà una auditoria del televot espanyol després del suport aclaparador a Israel
- Àustria guanya Eurovisió i Melody s’immola
- Prèvia del derbi català Un nou vídeo de l’atropellament massiu a Cornellà revela que la conductora ja havia arrossegat aficionats abans
- Estafes Com bloquejar trucades spam a iPhone i Android
- Habitatge Consum ordena a Airbnb eliminar gairebé 66.000 anuncis «il·legals» de pisos turístics
- L’Espanyol cau a Pamplonai es jugarà la vida a Cornellà
- Mbappé i les expulsions desembussen un partit tebien el Pizjuán
- El Vila-real remunta i frustra la festa completa