INGRÉS A NOVA YORK
Yoko Ono, hospitalitzada per deshidratació
El seu fill Sean Lennon desmenteix a Twitter que la viuda del 'beatle', de 83 anys, patís una apoplexia
aabella32950192 artist yoko ono stands in the exhibit half a room160227181716 /
Yoko Ono es recupera en un hospital a Nova York, on va ser portada pel que es va creure en principi que era una apoplexia. La viuda de John Lennon, de 83 anys, era a casa seva quan el servei d’emergències mèdiques va rebre una trucada des de l’edifici Dakota, on resideix l’artista. «No ha sigut cap vessament cerebral. Només deshidratació/cansament», va tuitejar Sean, el fill de Lennon.
Temes:
- Infecció poc freqüent Illa continua evolucionant bé i ja s’ha començat a moure
- Reflexió i creació artística Manel Jimenez-Morales, docent de la UOC: "Les persones que es tanquen tenen una sensibilitat per viure el conflicte amb una intel·ligència emocional molt més gran"
- ACCIDENT FERROVIARI Transports va adjudicar a Ferrovial, OHLA, FCC i Azvi el 2022 les obres de les vies del tram de l’accident per 52,5 milions
- Tragèdia ferroviària El PP trenca la treva política sobre els accidents de tren i parla d’«un Govern desbordat»
- Barbacoes i romesco Infla’t a calçots a preus populars: aquesta és l’agenda de macromenjadors a l’aire lliure de Barcelona
