El Tibidabo es converteix en escenari d'un festival indie
El Tibidabo Live Festival celebra divendres i dissabte la seva primera edició, amb Yo La Tengo i Mogwai com a principals reclams
Els clàssics del rock indie Yo La Tengo.
El Tibidabo Live Festival celebrarà divendres, 4, i dissabte, 5, la seva primera edició al parc d'atraccions situat al turó del Tibidabo. Aquest nou festival musical, orientat en essència al rock independent, neix com una analogia barcelonina del Kutxa Kultur, que se celebra des de fa quatre anys al parc d'atraccions Monte Igeldo de Sant Sebastià.
Sergio Cruzado, director dels dos festivals, va presentar ahir el nou projecte com una alternativa “especial” als festivals habituals: “Còmode, amable i urbà”. L'aforament estarà reservat a 2.500 persones i només hi haurà dos escenaris (plaça dels Somnis i Parc), on les actuacions s'alternaran entre les 17.00 i les 0.00 hores.
En la seva primera edició, segons Cruzado una primera versió d'una idea que volen desenvolupar i enriquir, trobem dos clars caps de cartell: els clàssics del rock indie Yo La Tengo (divendres) i els veterans del postrock Mogwai (dissabte), ara en plena celebració del seu 20è aniversari.
Notícies relacionadesLa resta del cartell es compon d'apostes més innovadores, com els postpunk Belako, el cantautor folk House Of Wolves o dos power duos com Niña Coyote Eta Chico Tornado i Black Box Red.
Les entrades tenen preu reduït per als menors de 15 anys. I el públic de totes les edats podrà pujar a les atraccions del parc fins a les 22.00 hores. Ganxo important.
- Al Fòrum Municipalisme de EL PERIÓDICO i Prensa Ibérica Balmón crida a construir més habitatge per apaivagar la frustració social: "Si no ho fem bé, això serà una bomba"
- Detingut l'agressor de la pallissa de Sant Joan de Vilatorrada
- Estatut Marc Fracàs de la segona reunió entre Sanitat i els sindicats: els metges tornaran a la vaga del 27 al 30 d’abril
- Un home cau per una finestra a Manresa després d'una discussió a la llar
- Sanitat Epidèmia d’alopècia entre les adolescents: l’ozempic, les dietes i el 'clean look', les seves causes
