L'àlbum de Bárcenas desferma la 'Mortadel·lomania'
Una insòlita i quilomètrica cua d'uns 400 fans de totes les edats serpentejava ahir fins a arribar a l'estand d'Ediciones B al Saló del còmic. Esperaven Francisco Ibáñez, que firmava de les 17 a les 19 hores però no va parar fins a les 20 hores de fer dedicatòries amb dibuix inclòs. El veterà historietista ha desfermat una autèntica Mortadel·lo-Barcenasmania amb El tesorero, el nou àlbum de l'esbojarrada parella de detectius, on segueixen un clon de l'extresorer del PP. En tan sols 11 dies al carrer ja voreja els 100.000 exemplars venuts.
- INCENDIS FORESTALS Una vella i «maleïda» cançó de Serrat, l’himne per recordar l’estiu en què va cremar l’oest espanyol
- Servei d’Aigües de Catalunya Una sentència tomba la pujada de l’aigua en una ciutat de l’àrea de Barcelona per «frau de llei» i «desviació de poder»
- Dol en el cine espanyol Mor Verónica Echegui, l’actriu que es va saber desmarcar de ‘la Juani’
- Reforma de l’Administració El Govern impulsa una llei per millorar el procés de selecció dels funcionaris
- Medi ambient L’ús intensiu de les dessalinitzadores situa les reserves dels pantans al 74%
- Obituari Mor Manuel de la Calva, membre del Dúo Dinámico, als 88 anys
- Jubilació La despesa en pensions puja un 6,2% a l’agost, fins a la xifra rècord de 13.621 milions
- Reunió del Consell Executiu El Govern llaura el camí dels pressupostos amb un reforç de la hisenda catalana i el reconeixement final a la llei de barris
- EUA Trump redobla el seu atac a la independència de la Fed i acomiada la governadora de la Reserva Federal Lisa Cook
- Apunt El somriure de la Gioconda