el setmanari satíric torna als quioscos
Una canilla contra 'Charlie Hebdo'
Amb una portada en la qual, sobre un fons vermell, apareix un petit gos portant un exemplar de la revista Charlie Hebdo, perseguit per una rabiosa i ferotge canilla en què es distingeixen diversos dels blancs favorits del seu humor satíric -un gihadista en forma de gos negre armat, l'expresident Nicolas Sarkozy encarnat en un caniche, la ultradretana Marine Le Pen amb cos de pitbull, el Papa i un micròfon del canal de notícies BFMTV-, el setmanari francès torna avui als quioscos amb el missatge de «Tornem a començar».
La revista ha llançat una tirada inicial de 2,5 milions d'exemplars, després de superar els vuit milions en el seu històric número posterior a l'atemptat gihadista del 7 de gener passat, que mostrava una caricatura de Mahoma plorant a la primera pàgina. La portada del número d'avui és obra de la dibuixant Luz, una de les supervivents de la massacre, que ha afirmat que «fa falta que es parli del retorn de Charlie, però per dir que Charlie torna a fer la seva feina contra l'estupidesa, contra el Front Nacional...». La revista ha incorporat dos nous dibuixants, l'algerià Dilem i el francès Pétillon.
- Un viatge al passat Fires medievals per Setmana Santa a Catalunya: per pocs dies
- En família Tres excursions tranquil·les per fer aquesta primavera a Barcelona i gaudir de la natura: castells, paisatges i construccions amb història
- Escàndol per unes fotos íntimes del marit d’una exdirigent republicana
- Les guerres d’Ucraïna i l’Iran obren el negoci dels drons de cartró
- Trump amenaça de fer sortir els EUA de l’OTAN
