MÚSICA
Diana Krall i John Legend brillen al Festival de Jazz de BCN
La mostra acollirà una àmplia representació d'estils entre el 25 de setembre i el 19 de desembre
El 46 Voll-Damm Festival Internacional de Jazz de Barcelona permetrà disfrutar de nou de la carismàtica Diana Krall i descobrir per primera vegada en directe l'aclamat cantant i pianista nord-americà John Legend. Tots dos actuaran a l'Auditori del Fòrum, ella el 10 d'octubre, i ell, el 6 de novembre.
El cartell de la nova edició està ple de retrobaments amb artistes afins al festival. És el cas de Chucho Valdés (2 i 4 de novembre), Jaques Morelenbaum amb el seu Cello Samba Trio (17 d'octubre) i Wayne Shorter (28 d'octubre).
Notícies relacionadesPaolo Conte, un altre dels artistes que ha desenvolupat una estreta relació amb el públic barceloní, actuarà l'11 de novembre. I els seguidors del saxofonista Joshua Redman podran tornar a retrobar-se amb ell el 14 de novembre en un concert que oferirà al Palau de la Música amb la Trondheim Jazz Orchestra & Eirik Hegdal.
Per part espanyola destaquen Vicente Amigo, que presentarà el seu últim disc, 'Tierra' (24 d'octubre), Martirio i Raúl Rodríguez (13 de novembre), l'encreuament entre flamenc i jazz que proposen Josemi Carmona i Ignasi Terraza (22 de novembre) i Marlango (27 de novembre).
- Urbanisme Vila-seca projecta 7 habitatges per cada 1.000 habitants i el creixement poblacional a l'inici del seu nou POUM
- Un pres colpeja diversos funcionaris i s'atrinxera a Brians 2
- Detinguts dos multireincidents que demanaven indicacions a persones grans del Berguedà per robar-los la cartera
- Experiència sensorial El viatge subterrani més sorprenent de Catalunya: així és recórrer una mina de carbó en tren
- El virus surt de la 'zona zero' La llista actualitzada dels municipis de Barcelona amb restriccions per la pesta porcina
