El Primavera Sound bat el seu rècord d'assistents

Hi han assistit 170.000 persones, 20.000 més que l'any passat

El Festival Primavera Sound bat el seu rècord d’assistents i reuneix 170.000 persones als diferents escenaris. / MÒNICA TUDELA Foto: F. SENDRA

1
Es llegeix en minuts
AGÈNCIES / Barcelona

El festival Primavera Sound ha batut el rècord de participació amb 170.000 assistents, 20.000 més que en l'edició de l'any passat, segons ha explicat en la roda de premsa de balanç del festival el seu codirector, Alberto Guijarro.

Aquesta xifra s'ha aconseguit a falta encara dels concerts de la nit de dissabte, encara amb plats forts com Nick Cave and the Bad Seeds.

Notícies relacionades

El 40% del públic del festival ha vingut d'altres països, principalment d'Anglaterra, França, Itàlia, Escandinàvia i els EUA, el 40% ha estat català i el 20% ha vingut de la resta d'Espanya. Segons l'organització, la franja d'edat més present entre els abonats és la que va dels 30 als 35 anys.

De cara a l'edició del 2014, aquesta nit s'anunciarà des de les pantalles dels escenaris Heineken, Primavera i Ray Ban el nom d'una banda destacada que ja ha confirmat la seva participació l'any que ve, en el qual el Primavera Sound se celebrarà una mica més tard, en l'últim cap de setmana de maig, cosa que segons Guijarro amb una mica de sort evitarà les fredes temperatures que han marcat aquest any les nits del festival.