Pau Donés avança la publicació de 'Buenas noticias' per mostrar la seva ràbia davant "el circ patètic i roí dels polítics"
El líder de Jarabe de Palo avança una demo de l'àlbum que editarà el setembre vinent
Pau Donés, el timoner deJarabe de Palo, ha decidit avançar el llançament d'una cançó (bé, en realitat encara és una demo) del que serà el seu pròxim disc, la sortida del qual està prevista per al setembre del 2013. La peça en qüestió es titula'Buenas noticias'i l'ha penjat a 'soundcloud' (i la pots escoltar també en aquest diari), perquè la gent l'hi pugui descarregar de forma legal i gratuïta.
Donés ha enviat el següent text argumentant la seva decisió: "Quina merda de sistema polític el nostre, opac i corrupte fins a nivells com als que estem assistint en aquest moment. El més fotut és que ningú, absolutament ningú, se salva. La classe política s'ha muntat el tinglado a mida, amb la complicitat dels buròcrates que segur que seguiran als seus càrrecs quan els polítics se'n vagin (si és que algú se'n va, i no espera a presidir cap banc). Tenia pensat treure 'Buenas noticias' al setembre, dins del nostre disc nou. Però estic tan cabrejat i frustrat que us la passo ara (a nivell de demo), per si serveix de res. A mi, almenys, per cridar als quatre vents com m'està afectant tot aquest circ patètic i roí que els polítics espanyols protagonitzen diàriament".
- Guerra a l’Orient Mitjà L’Iran veu el reinici de la guerra com «l’escenari més probable» atès el fracàs de les negociacions amb els EUA
- Successos Detingut per assassinar la seva dona en ple carrer d’Esplugues de Llobregat
- Pla de reestructuració fallit Spirit Airlines cancel·la tots els vols i anuncia «un tancament progressiu i ordenat de les seves activitats»
- La planta d'interior que purifica l'aire i dona a casa teva un aire exòtic
- FC BARCELONA Entrem a la casa de Pedri a Castelldefels: una finca de més de 5 milions, amb vistes privilegiades i Messi com a nou veí
