Màrius Serra: "No tenim por, tenim grans plans de futur"
Discurs del flamant guanyador del Premi Sant Jordi per la novel·la 'Plans de futur'
L'escriptor Màrius Serra, elflamant guanyador del Premi Sant Jordi de novel·la, divendres passat, amb'Plans de futur', va dedicar el guardó a tots els catalans que, com el protagonista de l'obra, Ferran Sunyer, als anys 40 del segle XX, "va mantenir la calma i va seguir parlant i escrivint en català", en clara referència al lema tan famós aquests últims dies: 'Keep calm and speak catalan', promogut pel professor i informàtic Josep Maria Ganyet.
Durant el seu parlament va explicar que, als seus 49 anys, era una de les últimes generacions del país que no va estudiar en català, i també va insistir: "No tenim por, tenim grans plans de futur".
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»