Màrius Serra: "No tenim por, tenim grans plans de futur"
Discurs del flamant guanyador del Premi Sant Jordi per la novel·la 'Plans de futur'
L'escriptor Màrius Serra, elflamant guanyador del Premi Sant Jordi de novel·la, divendres passat, amb'Plans de futur', va dedicar el guardó a tots els catalans que, com el protagonista de l'obra, Ferran Sunyer, als anys 40 del segle XX, "va mantenir la calma i va seguir parlant i escrivint en català", en clara referència al lema tan famós aquests últims dies: 'Keep calm and speak catalan', promogut pel professor i informàtic Josep Maria Ganyet.
Durant el seu parlament va explicar que, als seus 49 anys, era una de les últimes generacions del país que no va estudiar en català, i també va insistir: "No tenim por, tenim grans plans de futur".
- Cas excepcional Alegria per als conductors a Espanya: no hauran de passar la ITV a partir de 2025 si el seu cotxe està en aquesta llista
- Septuagenaris amb els peus a la sorra
- França aplica tocs de queda per reduir la violència juvenil després d’endurir la llei
- Apunts polítics de la setmana Els incendis, i els tuits, van arrabassar a Vox l’agenda política
- Contundent i crític
- Entrevista Sandra Ramos, consellera de Festes de Tarragona: "La festa major de Sant Magí ens ajuda a conscienciar sobre la importància de l'aigua"
- Lamine imposa entre el tumult
- El fill de l’oligarca rus del clan de la Costa Brava nega ser el seu testaferro
- Un partit de 42 minuts
- El contracte del Govern amb Huawei eleva el xoc amb el PP