Una cançó inèdita de Cecilia surt 36 anys després
La peça es titula 'Mi muñeca (Mari Pepa') i la va deixar gravada en una maqueta abans de morir
'Mi muñeca (Mari Pepa)' és una cançó inèdita queCeciliatenia gravada en una maqueta mentre preparava el que havia de ser el seu nou disc. Era l'any 1976. I ara, 36 anys després, aquesta peça surt a la llum, reconstruïda i adaptada. El tema en qüestió es publicarà en format digital, en vinil i en compacte. I la publicació està prevista per al novembre vinent.
Evangelina Sobredo Galanes, més coneguda comCecilia, va néixer a Madrid l'11 d'octubre de 1948. I va morir en un fatídic accident de trànsit el 2 d'agost de 1976 als 27 anys, deixant un grapat de cançons, convertides en èxits, com'Un ramo de violetes', 'Dama, dama'i 'Mi querida España'.
El 2011 es va publicar la biografia 'Equilibrista: La vida de Cecilia', un llibre sobre la vida i l'obra de qui molts han definit com la millor cantautora espanyola, escrit per José Madrid.
- Tribunals Condemnada una exempleada per apropiar-se de 100.000 euros d'una empresa de formigons
- El Trueta celebra 70 anys amb la mirada al futur campus: “El nom de l’hospital sona fora de Catalunya”
- Gira mundial ¿Quins famosos participaran al confessionari de Rosalía durant el 'Lux Tour' a Barcelona?
- La Universitat de Lleida posa llum blava en un dels seus lavabos: es tracta d'una mesura de salut pública per als seus estudiants
- D'una hamburguesa de McDonald’s a una planta plena de tomàquets: l'experiment que s'ha fet viral a les xarxes
