DOTAT AMB 10.000 EUROS
Antònia Font guanya el premi Puig-Porret pel seu disc 'Lamparetes'
El Petit de Cal Eril i Manel han quedat finalistes
El grup mallorquíAntònia Font ha rebut el Premi Puig-Porret com a millor grup musical de Catalunya, el País Valencià i les Balears, mentre que les bandesEl Petit de Cal Eril i Manel han quedat finalistes.
El premi que atorga la Institució Puig-Porret està dotat amb 10.000 euros i es decideix per votació directa dels crítics de la premsa catalana, segons ha informat el Mercat de Música Viva de Vic (MMVV).
Notícies relacionadesAntònia Font ha estat guardonat per la qualitat del discLamparetes, un treball "allunyat de convencionalismes i fórmules, una oda a les coses quotidianes que transcendeix el que és universal", segons el MMVV.
Els guanyadors d'anteriors edicions van ser Pascal Comelade (1998), Quimi Portet (1999), Els Pets (2000), Jaume Sisa (2001), Antònia Font (2002), Adrià Puntí (2003), Miquel Gil (2004), Refree (2005), Poveda (2006), La Troba Kung-Fú (2007), Roger Mas (2008), Manel (2009) i Raynald Colom (2010).
- En ple estiu Barcelona tanca la font ornamental de Glòries convertida de facto en piscina infantil
- FUTBOL El Reial Madrid demana ajornar el seu partit de lliga contra l’Osasuna al 29 d’octubre
- El Liceu Mar transformarà el Port Vell i costarà 50 milions d’euros
- Xarxes Molts turistes confonen Mallorca amb França i creuen que l'alemany és l'idioma oficial, segons una enquesta de carrer a Palma
- Osona Una ‘moto espia’ dels Mossos capta per la C-25 un conductor sense cinturó, parlant pel mòbil i bevent