INCURSIÓ A L'ALTRE COSTAT DE LA CÀMERA
L'actriu María Adánez compta amb Carmen Maura en el seu primer curtmetratge
'5 B Escala Dcha' narra la història de tres germanes el dia que reben la notícia de la mort del seu pare
Emilio Gutiérrez Caba també té un paper a la cinta, que s'ambienta en una barriada madrilenya

Carmen Maura, durant la promoció de la sèrieLas chicas de oro.
L'actriu madrilenyaMaría Adánez (1976) escriu, dirigeix i produeix el seu primer curt,5 B Escala Dcha, que narra la història de tres germanes durant el dia en què reben, amb la seva mare (Carmen Maura), la notícia de la mort del seu pare (Emilio Gutiérrez Caba).
Amb més de 20 pel·lícules com a actriu, el film suposa la primera incursió d'Adánez en el món de la realització. Durant la seva carrera, la intèrpret ha compaginat la seva feina a la gran pantalla amb una sòlida trajectòria en elteatre i latelevisió.
Ambientat a la perifèria madrilenya
Notícies relacionadesEl curt, ambientat en un barri de la perifèria madrilenya, gira al voltant de tres germanes sobtadament afectades per la mort del seu pare. La història arrenca quan una de les protagonistes decideix visitar el seu pare per donar-li una sorpresa, i se'l troba mort. Durant les hores posteriors, les tres germanes i la seva mare es reuneixen en un bar per plorar, riure i recordar el passat amb nostàlgia.
La cinta, produïda per Me Voy Contigo Films, també compta amb l'actuació de Carmen Ruiz, María Lanau i Irene Escolar, que encarnen Esther, Alma i Sara, respectivament, i Diego Martín, Alex García i Chani Martín, que donen vida als nòvios de les germanes.
- Entre el dolor i la nostàlgia
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Temps Com controlar la temperatura de casa? Com dormir? Sis consells davant les onades de calor
- Portal de transparència Artur Mas, l’expresident que més gasta
- Mor una treballadora del servei de neteja municipal de Barcelona en plena onada de calor
- BANCA El BBVA manté l'OPA sobre el Sabadell malgrat les condicions del Govern central
- Alerta per altes temperatures: Així pots protegir el teu gos
- Baròmetre municipal de juliol L'habitatge ja és el principal problema de Barcelona: la inseguretat encapçalava la llista des de 2018
- BANCA El Santander ofereix 2.700 milions al Sabadell per aconseguir TSB, segons Reuters
- Pobresa a Catalunya La vida en un garatge de tres nens de l’Hospitalet: «¿Fins quan hem d’estar així?»