Mundial de F1
Victòria de Leclerc i segona posició de Carlos Sainz en un emocionant GP de Bahrain

El Mundial de F1 arrenca aquest diumenge al circuit de Bahrain la nova temporada amb Max Verstappen defensant el títol, Lewis Hamilton amb ganes de revenja i els Ferrari de Charles Leclerc i Carlos Sainz oferint oposició. De fet, Leclerc va aconseguir la ‘pole position’, per davant de Verstappen, i Sainz es va col·locar a la tercera plaça de la graella. Fernando Alonso es va conformar amb la vuitena posició amb el seu Alpine. Aquí pot seguir la carrera en directe.
Temes:
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units Els EUA surten al carrer de forma multitudinària en protesta per Trump
- Tempesta judicial i política La caiguda de Cerdán impulsa en el PSOE avançar les generals
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»
- L’hora més crítica Sánchez acudirà dimecres a la sessió de control al Congrés per respondre per l’escàndol de Santos Cerdán
- Les gravacions del cas Koldo Koldo García va oferir al cap de la Policia Nacional avions d’Air Europa per deportar migrants magribins durant la covid
- Augmenten les probabilitats que un asteroide impacti contra la Lluna el 2032