Així és el Ford Puma: El SUV urbà perfecte
El Ford Puma està situat entre els models Kuga i Ecosport de la marca americana
En els concessionaris de Romacar ABS de la província de Barcelona podràs trobar tot el que necessites
	
El mercat europeu d'automòbils va estar dominat pels cupès al final de la dècada dels 90. El seu disseny esportiu els convertia en una opció molt atractiva pels conductors que buscaven una opció esportiva al mateix temps que compacta. Però, les tendències han evolucionat molt en els últims vint anys, veient-se reflectit en les principals carreteres del país. Si abans aquests esportius compactes manaven en el mercat, actualment els SUV han ocupat el seu lloc.
El Ford Puma és un bon exemple d'aquesta transformació. Entre 1997 i 2002 va ser un cupè compacte que es va comercialitzar a Europa i que es va dissenyar sobre el bastidor del Ford Festa. Vint anys més tard, i amb els crossover regnant en el mercat, la marca americana el va convertir en un SUV de segment B amb un dels dissenys més atrevits del mercat.
El vehicle de la marca estatunidenca és una bona opció pel transport diari, especialment en el que es refereix a la mobilitat urbana. Una opció magnífica pel públic familiar que busqui confort, espai i agilitat. Vols conèixer més a fons el Ford Puma? Continua llegint!
Les característiques del Ford Puma
El Ford Puma compta amb moltes prestacions. Es troba a mig camí entre el Kuga i l'Ecosport. És més petit que el primer, però ofereix una grandària i unes prestacions superiors al segon. Un terme mitjà que, sense cap dubte, no deixa a ningú indiferent.
    El Ford Puma, una bona opció pel públic familiar
/Un disseny amb estètica atractiva
El disseny esportiu de Ford té una estètica molt atractiva. Encara que és molt semblant al seu germà gran, el Ford Kuga, té personalitat pròpia. Les seves mesures són ideals per la ciutat. El Puma mesura 4207 mm de llarg, 1537 mm d'alt i 1805 mm d'ample, amb una distància entre eixos de 2588 mm. Destaquen les seves llums LED i, com tots els crossover, compta amb un pas de roda molt marcat i angles propis del seu segment. Destacables també són les seves llandes, que poden aconseguir les 19" en les seves versions ST-Line i ST-Line X.
El model de la marca americana disposa d'un gran volum de maleter, convertint-se en un altre punt destacat del model. Compta amb 456 litres de capacitat, que poden ampliar-se a 1161 litres abatent els seus seients posteriors. Un espai que, sense cap dubte, supera a altres competidors del seu segment. Pel que fa a l'interior, el seu disseny és espaiós i confortable, a més d'elegant.
    El Ford Puma, un disseny amb estètica atractiva
/El model de la marca americana disposa d'un gran volum de maleter, convertint-se en un altre punt destacat del model. Compta amb 456 litres de capacitat, que poden ampliar-se a 1161 litres abatent els seus seients posteriors. Un espai que, sense cap dubte, supera a altres competidors del seu segment. Pel que fa a l'interior, el seu disseny és espaiós i confortable, a més d'elegant.
    Un maleter amb 456 litres de capacitat
/A més, té reforç lumbar i funció de massatge en els seus seients esportius. Tant les places davanteres com posteriors tenen suficient espai per obtenir la màxima comoditat en tots els desplaçaments. I pel que fa a la tecnologia, compta amb un quadre d'instruments digital de 12,2" i una pantalla tàctil de fins a 8" amb sistema multimèdia en la graella.
La tecnologia més avançada
El Ford Puma és el millor exemple en la innovació tecnològica de la marca. Gràcies als sistemes que incorpora, conduir-ho és una delícia. Pel que fa a connectivitat, la pantalla tàctil compta amb el sistema SYNC 3 que permet la sincronització amb Apple CarPlay i Android Acte. El seu sistema d'àudio B&O té fins a 10 altaveus perquè escoltar música sigui una experiència única.
Els sistemes d'assistència a la conducció de Ford Co-Pilot260 meravellen a qualsevol que prova el Puma. Per exemple, el SUV de Ford compta amb el control de creuer adaptatiu, que ajusta automàticament la velocitat de conducció; l'assistent precol·lisió, el detector d'angles morts o l'assistència de direcció evasiva. Pel que fa a l'aparcament, la seva cambra posterior és ideal per a controlar qualsevol obstacle i, si prefereixes que el cotxe el faci per tu, el sistema d'aparcament assistit és la millor ajuda.
    L'interior del Ford Puma
/Diferents opcions de motorització
El Ford Puma té diferents opcions de motorització. Es pot triar entre un motor de gasolina 1.0 EcoBoost de 125 CV i una versió dièsel 1.5 EcoBlue de 120 Cv. La més nova i destacable és, sense dubtes, la seva versió híbrida que pot arribar als 155 CV. Utilitza la tecnologia EcoBoost Hybrid, que pot emmagatzemar energia amb cada frenada.
On es pot adquirir el Ford Puma a Barcelona?
En qualsevol dels concessionaris de Romacar ABS de la província de Barcelona (Carrer Potosí, Sant Boi, Sant Just Desvern i nou Centre Trànsit a Molins de Rei) trobaràs el Ford Puma al costat de les seves novetats.
- SEGURETAT SOCIAL I PENSIONS El Govern manté la ‘retallada’ a les pensions: jubilar-se abans de temps es penalitzarà tot i que s’hagin cotitzat més de 40 anys
 - Pensions ¿Quan es cobra la paga doble de Nadal? Bones notícies per als jubilats
 - Acte a la Generalitat Illa llança la seva reforma de l’administració pública de la Generalitat amb 50 propostes d’experts
 - Privacitat "Jo mai dono el DNI": un expert explica com donar les teves dades de forma segura en hotels i allotjaments
 - Polítiques públiques Les cinc claus de la reforma de l’administració de Catalunya: de la reducció de la burocràcia a l’ús de la IA
 
- Els comptes del 2026 El Govern no portarà els Pressupostos al Parlament fins que arribi a un acord amb ERC i els Comuns
 - Pintures de Sixena L’advocat de Sixena entra al MNAC per «revisar» les pintures, però se n’anirà sense poder interrogar els tècnics ni accedir a les reserves del museu
 - 'El segon cafè' de La 2Cat L’Editorial de Cristina Villanueva: Viure en una habitació, no és viure
 - Durant deu dies El primer bus sense conductor de TMB fa viatges gratuïts per als ciutadans per Montjuïc
 - Polítiques públiques El Govern crea el consell assessor que fiscalitzarà la reforma de l’Administració
 
