Aprovació definitiva
A punt de fer-se realitat la nova plaça de Mollet, Anna Bosch
La Junta de Govern Local ha aprovat definitivament la modificació de la fase 1 del projecte d’urbanització de Can Fàbregas Vell que permetrà la creació de la plaça Anna Bosch.
La previsió d’inici de les obres és durant el mes de setembre i la seva durada aproximada serà entre quatre i cinc mesos. La plaça tindrà una superfície de més de 3.700 m2 i combinarà espais verds i lúdics i zones de descans. El cost d’execució del projecte és de 471.319 euros.
La nova plaça de 3.706 m2 es dividirà en dues grans zones: una de pavimentada i una altra de paisatgística. Les dues zones permetran combinar espais lúdics, de descans, esportius i de circulació amb un entorn verd. L’objectiu del projecte és prioritzar la mobilitat accessible, els espais verds, la interacció social, l’activitat esportiva, el descans i l’oci.
Les obres començaran el mes de setembre vinent i el termini d’execució serà d’entre 4 i 5 mesos.
La creació d’aquesta nova plaça, que portarà el nom de la que va ser la primera alcaldessa de Mollet en democràcia, va ser presa per unanimitat en el Ple del mes de març del 2022. El disseny de l’espai es va treballar amb la filla d’Anna Bosch, Gebra Serra, i va comptar amb aportacions de diferents grups municipals.
Llegeix totes les notícies de Mollet del Vallès a EL PERIÓDICO Mollet del Vallès
- Sanitat pública Salut preveu que el futur CAP Sant Josep de L'Hospitalet obri les portes a finals del 2029
- Aturades a tot Espanya Serveis mínims per la vaga de metges a Catalunya: la primària, al 25%, i l’activitat urgent, garantida
- Tornada a la Generalitat Illa torna a agafar el timó del Govern després d’un mes de crisi: «És el moment d’oferir solucions»
- TELEVISIÓ I MAS Un amable Benidorm Fest
- Barcelona, protagonista La consultora catalana que lidera el ‘boom’ del pàdel a Àsia
