MWC de Barcelona
Taiwan impulsa les aplicacions d’IA en el MWC per reforçar el desenvolupament del 5G
Groundhog exhíbe CovMo (Geolocalització i Optimització de Xarxa) i Mobility Intelligence Platform
La tecnologia 5G ha tornat a guanyar protagonisme en l’actual edició del Mobile World Congress que se celebra a Barcelona. La Intel·ligència Artificial (IA) aporta en aquesta ocasió un pas de rosca i una oportunitat per millorar el desenvolupament del 5G, que ha sigut més lent de l’esperat fins ara. Taiwan torna al Mobile World Congress per presentar les seves novetats en tecnologia 5G i consolidar-se al mercat. El 5G és un element transversal del congrés, ja que innovacions relacionades amb la salut, l’automoció, l’aviació, la indústria o els videojocs més punters ja incorporen aquesta tecnologia, que permeten que el dispositiu en qüestió respongui als moviments dels usuaris amb una immediatesa inusitada. I això és només el principi, ja que el 6 G ja truca a la porta. La firma Groundhog ha exhibit aquest dilluns els seus productes CovMo (Geolocalització i Optimització de Xarxa) i Mobility Intelligence Platform a l’estand de Taiwan. Aquestes són algunes de les seves característiques, que donen una idea dels desenvolupaments tecnològics entorn del 5G:
CovMo™ integra una plataforma de múltiples proveïdors idealment compatible amb un llançament de serveis 5G avançats. Facilita la planificació i optimització de la xarxa 5G durant les fases inicials d’NSA i SA i més enllà (etapes de transició entre tecnologies 5G). Mitjançant l’ús de la plataforma de geolocalització CovMo™, els operadors poden prioritzar les ubicacions per ajudar a augmentar l’ARPU i la confiabilitat del servei per garantir un llançament comercial 5G.
CovMo™ ofereix un conjunt de funcions d’avantguarda com: anàlisi orientada al subscriptor amb detecció de punts d’accés, monitoratge autocèntric amb diferenciació de segments de xarxa, anàlisi d’espectre complet que cobreix mmWave, suport continu líder al mercat per a cada evolució tecnològica, connectivitat multi-RAT i experiència d’alta mobilitat, anàlisi de tipus de dispositiu amb intel·ligència de capacitat UE. Totes aquestes capacitats permeten ajustar la capacitat de la xarxa a les necessitats de cada client.
Notícies relacionadesEntre molts èxits de Groundhog, CovMo™ també va ser la primera solució de geolocalització al món a tenir implementacions 5G a nivell nacional per a NSA i SA. Ha sigut un actiu invaluable en el monitoratge de l’acompliment de la xarxa i la solució de problemes per als operadors en ubicacions i esdeveniments clau.
La plataforma Mobility Intelligence (MI) de Groundhog permet als operadors de xarxes mòbils anar més enllà d’SMS, MMS i georecerques per complir els requisits del mercat de publicitat digital altament exigent, a l’aprofitar les dades de telecomunicacions de primera mà per oferir publicitat personalitzada en l’entorn sense ‘cookies’. Mobility Intelligence - Data Enrichment Platform (MI-DEP) transforma les dades de xarxa sense processar en actius monetitzables i Mobility Intelligence - Demand Side Platform (MI-DSP) genera noves fonts d’ingressos a través de la publicitat programàtica.
- "Florentino, ven-lo d’una vegada a l’Aràbia"
- Manuel García-Castellón: "El cas Leire no em sorprèn. Les clavegueres sempre hi són"
- La plaça de la Revolució recull els mobles
- A partir de dilluns La CCMA rectifica i recupera les marques històriques de TV3 i Catalunya Ràdio
- Actuació policial Els Mossos salven a Barcelona una dona que es volia suïcidar i que va quedar penjada de la façana
- Política Tarragona s'adhereix al Pacte Nacional per la Llengua: "El català ha de continuar sent útil, plural i present al carrer"
- Famosos La nova casa de Lamine Yamal, antiga llar de Piqué i Shakira, va baixar 3 milions de preu: aquest és el motiu
- 'El segon cafè de La2Cat' L’Editorial de Cristina Villanueva: La Llei ELA, un any aprovada en va
- Comunicació Investigats nou directius de TV3 i Catalunya Ràdio per presumptes sobresous
- Famosos L’església de Girona del predicador Dani Alves confia en la seva influència per «portar l’evangeli a Espanya», tot i que confirma que la seva aparició va ser puntual
