TRANSPORT
Les aerolínies programen 113 vols extra pel Mobile World Congress
Els dies amb més volum de seients oferts seran el diumenge 24 i el divendres 1
L’aeroport de Barcelona-el Prat també nota un increment del’operativa amb motiu del Mobile World Congress. Les aerolínies, de fet, han programat fins a 113 vols addicionals (més enllà de l’operativa regular), fet que suposa unes 22.000 places extra, amb motiu de la fira.
El període de més afluència de passatgers s’estén del 22 de febrer al 3 de març. Durant aquests dies, les companyies aèries han programat 8.226 vols comercials, dels quals 5.460 s’operaran a la Terminal 1 i 2.766 a la Terminal 2. El nombre de seients oferts per a aquests dies ascendeix a més de 1.532.000.
Els dies amb més volum de seients oferts seran el diumenge 24 i el divendres 1, amb un total de 173.248 i 170.724 seients respectivament.
A causa de l’augment de la demanda generada pel MWC, en què s’esperen més de 107.000 visitants de prop de 200 països, les aerolínies han augmentat la seva programació respecte a les freqüències habituals de l’aeroport, afegint 113 vols als regulars i oferint més de 22.000 seients addicionals. Així mateix, algunes companyies intercontinentals reforçaran la seva operativa utilitzant aeronaus amb més capacitat.
A l’aeroport, amb col·laboració amb Fira de Barcelona, s’hi han instal·lat 51 punts d’acreditació per facilitar el registre dels visitants.
A més, l’aeroport posarà a disposició dels passatgers, a les terminals T1 i T2, un robot amb intel·ligència artificial a cada instal·lació. Aquests dos robots intel·ligents, que estaran situats a la zona central d’embarcament de les dues terminals, facilitaran als passatgers indicacions sobre la restauració de l’Aeroport entre el dissabte 23 i el dijous 28.
- Amb un rebut anual de 17,5 euros de mitjana Unes 240.000 llars de l’àrea de Barcelona començaran a pagar el Tribut Metropolità el 2026
- Una jutge investiga la suplantació de la identitat d’Ustrell
- Demografia Barcelona és la capital espanyola amb més proporció de població estrangera i on més creix
- Automoció BYD estudia obrir una fàbrica de cotxes elèctrics a Catalunya
- "Florentino, ven-lo d’una vegada a l’Aràbia"
- Hisenda confirma: Aquest és l’únic poble fora de Barcelona que entra al top-20 dels més rics de Catalunya
- Cas Koldo El sistema de pagaments al PSOE sorprèn el jutge: ¿Els diners els recollia qualsevol persona que li digués Koldo, un motorista, qui fos?»
- Al Congrés Junts aprova la llei d’Atenció a la Clientela del Govern que prohibeix les trucades ‘spam’
- BARÇA Pedri es lesiona i estarà diverses setmanes de baixa
- La jutge nega al MNAC la possibilitat d’un informe pericial sobre el trasllat de les pintures de Sixena
