Espectacle de drons geomètrics a la platja de Barcelona. /
El proper 10 d’octubre, a partir de les 21:00 hores, la platja del Bogatell de Barcelona es convertirà en l’escenari de la cerimònia que obrirà la Match Race Final de la 37a Copa Amèrica Louis Vuitton.
L’esdeveniment, liderat per la Fundació Barcelona Capital Nàutica, vol captivar audiències de tot el món amb una proposta plena de llum, música i color, on el mar, el vent i la vela seran els grans protagonistes.
Sota el títol 'Barcelona, far al món', l’espectacle inclou efectes visuals (com constel·lacions de drons, pantalles LED i mars de llum), en combinació amb bandes sonores, actuacions musicals i simfonies immersives dissenyades pel compositor català Albert Guinovart.
Destaca també la participació dels Castellers de Vilafranca, l’Orquestra i Cor del Gran Teatre del Liceu, l’Escolania de Montserrat, la soprano Sara Blanch, el tenor pop Arnau Tordera i l’artista de música electrònica Marina Herlop, que ha creat un tema especialment per dinamitzar l’espectacle. La direcció escènica de l’espectacle queda a càrrec d’Hansel Cereza.
Notícies relacionadesLa celebració destacarà el poder de l’esport, fusionat amb l’art i la cultura com a agents de canvi i capacitat de compromís. Forma part dels projectes de llegat de la competició i serà possible gràcies a la participació de les empreses Focus SU, especialitzada en la creació i posada en escena de continguts audiovisuals; Lavinia, amb un ampli recorregut en serveis televisius; Igor Studio, estudi creatiu multipremiat internacionalment; i Flock Drone Art, empresa catalana especialitzada en espectacles de drons.
La cerimònia es transmetrà per televisió i es podrà veure a TV3, La 2, Betevé i diferents cadenes internacionals.
- Mobilitat La línia de metro que va trencar motllos
- Sorteig de Reis ¿On puc comprovar el meu dècim de la Loteria del Nen 2026 en línia? Consulta els números premiats
- Badalona Albiol oblida el desallotjament de l’antic B9 en el missatge de Cap d’Any
- La nit més màgica Reis i nens desafien el fred en la cavalcada
- Projecte truncat Javier Gutiérrez, frustrat després de la cancel·lació de la sèrie sobre Amancio Ortega a Prime Video que havia de protagonitzar: «Potser va interessar conservar el seu anonimat»
- Ajuda per superar l’insomni Com adormir-vos en cinc minuts
- Mobilitat al voltant del temple Barcelona pagarà 10 milions d’euros per ampliar voreres i pacificar el trànsit entorn de la Sagrada Família
- SORTEIG DE REIS Un restaurant de menú regentat per una família xinesa dona el primer premi del Nen a Sabadell
- Fortuna al Fort Pienc L’exagerada sort del Manuel: un dècim del segon premi del Nen comprat a última hora a Barcelona
- Sorteig de Reis El 6703, primer premi del Nen, repartit en més de 50 ciutats de tot Espanya, 11 a Catalunya