RENTABLES I REUTILITZABLES
Carrefour i Caprabo substitueixen el plàstic per bosses de malla
zentauroepp49356968 bolsa malla190807124812 /
Carrefour i Caprabo han apostat per introduir les bosses de malla reutilitzables en una aposta per continuar reduint l’ús del plàstic. La xarxa pretén substituir les bosses de plàstic d’un sol ús en la compra de fruita i verdura a granel, així com productes de xarcuteria, carnisseria i peixateria, per reduir també l’ús d’embalatges i fomentar el consum sostenible i l’ús d’envasos reutilitzables.
Les noves bosses de malla que han introduït les dues companyies són rentables, la qual cosa en facilita la reutilització. Tal com ha anunciat la multinacional francesa, la malla comercialitza en un paquet de tres unitats a un preu de 3,99€. En el cas de la companyia catalana propietat del grup Eroski des del 2009, les bosses sostenibles es venen en paquets de quatre unitats i poden suportar fins a cinc quilos.
- Barcelona-Vila-real (4-1) Lamine Yamal firma una obra d’art contra el Vila-real
- Guerra al Pròxim Orient Trump ha llançat l’atac contra l’Iran sense autorització del Congrés ni notificació formal a les Cambres
- Jove en primera persona Sandy Martos, activista: "El cinema pot allunyar la salut mental de l'estigmatització"
- Guerra dels EUA contra l’Iran Eurocontrol informa que 1.100 vols s’han vist afectats pel tancament d’espai aeri després de l’atac a l’Iran
- Deriva autoritària als EUA Reed Brody, exfiscal general de Nova York: «A Trump li agraden els dictadors perquè ell també vol ser un dictador»
