RENTABLES I REUTILITZABLES
Carrefour i Caprabo substitueixen el plàstic per bosses de malla

zentauroepp49356968 bolsa malla190807124812 /
Carrefour i Caprabo han apostat per introduir les bosses de malla reutilitzables en una aposta per continuar reduint l’ús del plàstic. La xarxa pretén substituir les bosses de plàstic d’un sol ús en la compra de fruita i verdura a granel, així com productes de xarcuteria, carnisseria i peixateria, per reduir també l’ús d’embalatges i fomentar el consum sostenible i l’ús d’envasos reutilitzables.
Les noves bosses de malla que han introduït les dues companyies són rentables, la qual cosa en facilita la reutilització. Tal com ha anunciat la multinacional francesa, la malla comercialitza en un paquet de tres unitats a un preu de 3,99€. En el cas de la companyia catalana propietat del grup Eroski des del 2009, les bosses sostenibles es venen en paquets de quatre unitats i poden suportar fins a cinc quilos.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Seguretat viària ¿Es podrà circular a més de 120 km/h? Els canvis que venen a les autopistes i autovies europees
- El Govern aprovarà l’embargament dimarts després de superar els esculls
- El Rei agraeix a Al-Sisi el seu paper per a un alto el foc a Gaza
- Natalia de Santiago, experta en finances: "A Espanya hi ha moltíssima aversió al risc, gent poruga que els ho transmet als seus fills"
- Cas Koldo El jutge manté pres Santos Cerdán tot i que avança que sortirà abans de complir sis mesos a la presó
- Tribunals Sandro Rosell davant la jutge del cas Negreira: «amb 250 euros per informe com podem comprar àrbitres»
- Urbanisme i educació Més de la meitat de les escoles de la metròpolis de Barcelona conviuen amb entorns «crítics» per a la salut dels nens
- Noves inversions La modernització dels aeroports catalans: més espai a la pista i millors accessos