A Kenya
Mor Sudan, l'últim rinoceront blanc del nord
Només queden vives dues femelles de la seva subespècie
Sudan va ser ahir sacrificat després d’agreujar-se significativament la malaltia que patia des de fa diverses setmanes. /
L'últim rinoceront mascle del nord, Sudan, ha mort a la reserva natural kenyana d'Ol PejetaOl Pejeta, on residia des del 2009, als 45 anys. Amb la seva mort, només queden dues femelles vives al món de la seva subespècie. A causa del ràpid deteriorament del seu estat de salut, li serà practicada una autòpsia.
Sudan era tractat per complicacions relacionades amb l'edat que li havien afectat els músculs i els ossos, i també li havien causat extenses ferides a la pell. El rinoceront havia passat dues setmanes a finals de febrer i principis de març estirat al seu habitacle degut a la incomoditat d'una ferida profunda a la pota posterior dreta.
El rinoceront havia viscut prèviament al zoològic de Dver Kralove a la República Txeca abans de ser transportat a Ol Pejeta Conservancy, a uns 250 km al nord de Nairobi, on vivia amb les dues últimes femelles de la mateixa espècie, Najin, de 27 anys, i Fatu, de 17.
- Diada ¿Quins centres comercials estan oberts aquest 11 de setembre a Barcelona i Catalunya?
- Assetjament escolar "A 5è de Primària el nostre fill ens va dir que volia tirar-se a la carretera perquè no volia tornar a l'escola"
- Nou cicle republicà ERC canvia la seva imatge: renuncia al groc del procés i es passa al taronja i al beix
- Baròmetre de setembre Enquesta CIS: El PSOE es dispara i treu nou punts a un PP que retrocedeix després dels incendis
- L’activista ultra Charlie Kirk mor d’un tret en una universitat de Utah
- ACTUALITAT BLAUGRANA La UEFA farà una ronda de consultes abans de decidir sobre el Vila-real-Barça a Miami
- Futbol La UEFA tria el Metropolitano per a la final de la Champions del 2027
- Diada ¿Quins centres comercials estan oberts aquest 11 de setembre a Barcelona i Catalunya?
- Conciliació Nous permisos parentals a Espanya: Com demanar-lo, des de quan i a qui beneficia
- Canvi climàtic Adeu al raïm a Espanya si l’escalfament global arriba als 2 ºC