A MÈXIC
'Deep blue', el tauró blanc més gran del món mai gravat fins ara
El depredador marí és una femella, fa sis metres i podria rondar els 50 anys
Un científic ha gravat un vídeo, a l'illa de Guadalupe (Mèxic), del tauró blanc més gran del món del qual es tenen imatges. El depredador marí, al qual han posat el nom de 'Deep Blue', és una femella que fa 6 metres i podria tenir 50 anys.
Les imatges -captades a finals del 2014 per a un documental del Discovery Channel i difoses aquesta setmana- mostren com el tauró neda al voltant de la gàbia de seguretat dels investigadors aliens als bussos que l'observen. En un moment determinat, un dels científics surt de la gàbia i toca al tauró, que continua el seu camí sense pertorbar-se.
- La vídua d’Andic demana als fills de l’empresari més diners de l’herència
- A Barcelona Un cotxe es precipita a la rambla del Carmel al sortir d’un pàrquing marxa enrere
- MÚSICA Rosalía anuncia un àlbum fet "per primer cop sense por del fracàs"
- S’accelera el desallotjament del bloc Venus de la Mina
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- BARCELONA - GIRONA (2-1) Araujo, el nou davanter centre de Flick, desferma la bogeria a Montjuïc
- Barcelonejant La fórmula de la Coca-Cola de Josep Cuní
- Actualització del codi ètic Barcelona en Comú limita a 12 anys els mandats dels càrrecs electes però obre la porta a excepcions en ple debat de la successió de Colau
- Obituari Mor Enric Canals, exdirector i membre de l’equip que va fundar TV3
- Deriva autocràtica Susan Stokes, investigadora de la Universitat de Chicago: «Als EUA tenim un president que actua com un dictador»