Presó incondicional

Detenen a Mataró un home per un homicidi comès fa set anys a la República Dominicana

  • La policia també vincula el fugitiu amb un tiroteig ocorregut a Madrid el 2013

Detenen a Mataró un home per un homicidi comès fa set anys a la República Dominicana

Policía Nacional

1
Es llegeix en minuts
ACN

La Policia Nacional ha detingut a Mataró (Maresme) un home buscat per la justícia per haver comès un homicidi fa gairebé set anys a la República Dominicana. L’arrestat tenia una ordre internacional de detenció i extradició. Està acusat d’haver matat un noi de 23 anys amb un tret al pit en una discussió a la sortida d’una discoteca el juny del 2015.

Recentment, la policia espanyola va rebre l’avís que l’home estava vivint al barri de Rocafonda de la capital del Maresme, on ja havia sigut detingut per tenir un passaport fals.

Notícies relacionades

En paral·lel, els investigadors vinculen l’individu amb un tiroteig que hi va haver en una discoteca de Madrid el 2013. Detingut, l’home va passar a disposició judicial i el magistrat va decretar el seu ingrés a presó incondicional mentre es tramita la seva extradició.

Més notícies de Mataró a l’edició local d’EL PERIÓDICO