Presó incondicional
Detenen a Mataró un home per un homicidi comès fa set anys a la República Dominicana
La policia també vincula el fugitiu amb un tiroteig ocorregut a Madrid el 2013

La Policia Nacional ha detingut a Mataró (Maresme) un home buscat per la justícia per haver comès un homicidi fa gairebé set anys a la República Dominicana. L’arrestat tenia una ordre internacional de detenció i extradició. Està acusat d’haver matat un noi de 23 anys amb un tret al pit en una discussió a la sortida d’una discoteca el juny del 2015.
Recentment, la policia espanyola va rebre l’avís que l’home estava vivint al barri de Rocafonda de la capital del Maresme, on ja havia sigut detingut per tenir un passaport fals.
Notícies relacionadesEn paral·lel, els investigadors vinculen l’individu amb un tiroteig que hi va haver en una discoteca de Madrid el 2013. Detingut, l’home va passar a disposició judicial i el magistrat va decretar el seu ingrés a presó incondicional mentre es tramita la seva extradició.
Més notícies de Mataró a l’edició local d’EL PERIÓDICO
- Més d’un milió de catalans prenen Diazepam i altres ansiolítics
- Jaume Miralles serà el nou director general d’IA del Govern
- Malalties ultrarares Un jove amb síndrome SAVI millora gràcies a un fàrmac contra el lupus
- Deduccions fiscals El ‘BOE’ confirma una nova deducció de fins a 340 euros en el teu IRPF: així pots beneficiar-te d’aquesta ajuda
- 53 anys d’història Un tresor fotogràfic, en perill
- Cas Koldo Anticorrupció desmunta els arguments de Cerdán per demanar la seva llibertat: «L’aforament no implica mirar cap a un altre costat»
- Salut Álvaro Torres, nutricionista: «Menja una peça de fruita abans de començar el dinar»
- De la Generalitat a Golden Hotels Aragonès renuncia al sou d’expresident i dirigirà l’empresa familiar d’hotels
- TELEVISIÓ I MAS Em ve molt de gust
- Champions league La Premier encareix la Champions per a Barça i Reial Madrid