per una barreja d'àcids
La Facultat de Ciències de l'Autònoma, desallotjada per una explosió de laboratori
Els bombers de l'Ajuntament han realitzat mesuraments perquè no hi hagi gasos tòxics que afectin alumnes i professors

autonoma-madrid
Una barreja d’àcids ha provocat aquest matí una petita deflagració, que no ha causat ferits, en un laboratori de la Facultat de Ciències de la Universitat Autònoma de Madrid, ha informat a Europa Press una portaveu d’Emergències de la capital. Els fets han tingut lloc cap a les 11.15 hores en aquesta facultat del Campus de Cantoblanco en circumstàncies que de moment es desconeixen.
Desalojada la Facultad de Ciencias de la @UAM_Madrid tras un mezcla accidental de ácidos. @BomberosMad trabajando con trajes #NRBQ para hacer medición de gases y recoger el producto. Sin heridos, @SAMUR_PC en preventivo junto con @policiademadrid y @policia. pic.twitter.com/OL5ZZmBanU
— Emergencias Madrid (@EmergenciasMad) 9 de enero de 2020
Després de l’explosió, la facultat ha sigut desallotjada i fins al lloc han arribat sanitaris del Samur-Protecció Civil, que només han atès a una persona amb ferides molt lleus, tot i que es mantenen allà en preventiu. També s’hi han desplaçat bombers de l’Ajuntament amb equipament especial NRBQ per realitzar mesuraments i comprovar que no hi hagi gasos tòxics que puguin afectar alumnes i professors.
- A Barcelona Un cotxe es precipita a la rambla del Carmel al sortir d’un pàrquing marxa enrere
- La vídua d’Andic demana als fills de l’empresari més diners de l’herència
- MÚSICA Rosalía anuncia un àlbum fet "per primer cop sense por del fracàs"
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Enfrontament institucional El Govern es desmarca del xoc entre la RAE i el Cervantes
- Sanitat animal Una vintena de països ja han tancat la frontera al bestiar boví espanyol per la dermatosi, la llengua blava i la grip aviària
- Música Eric Clapton tornarà a Barcelona el maig del 2026 després de més de 20 anys del seu últim concert a la ciutat
- Denúncia social Una vida digna també és salut mental
- Morts en solitud Espanya no exigeix als jubilats acreditar que continuen vius per cobrar la jubilació
- Palmarès ‘La hermanastra fea’, millor pel·lícula al festival de Sitges