LA JORNADA DE LA NBA
Ibaka aconsegueix un doble-doble en la victòria dels Thunder
El conjunt d'Oklahoma City obté el seu setè triomf consecutiu, la millor ratxa actual a la lliga

L’ala pivot dels Thunder, Serge Ibaka, subjecta la pilota durant el partit. /
Els Thunder d'Ibaka han aconseguit una altra victòria més amb la qual seguir ampliant la seva ratxa de triomfs. En l'únic partit amb participació espanyola, l'equip d'Oklahoma vencia 105-92 els Pacers d'Indiana amb la participació de l'ala pivot Serge Ibaka, que aconseguia un doble-doble de 23 punts i 10 rebots en 29 minuts de joc i encistellant 9 d'11 tirs de camp. No obstant, l'actuació destacada del partit va ser per al base dels Thunder, Russell Westbrook, que va firmar el seu tercer triple-doble de la temporada amb 20 punts, 11 rebots i 10 assistències.
Aquesta setena victòria consecutiva dels de Oklahoma City els permet mantenir-se segons a la Divisió Nord-oest, encara que són vuitens a l'Oest amb 2,5 partits d'avantatge sobre els seus perseguidors, els Pelicans de Nova Orleans.
- CAS SANTOS CERDÁN-ÁBALOS Koldo García després de conèixer l’informe de l’UCO sobre Santos Cerdán: «Acaba de començar»
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- HANDBOL Els àrbitres expulsen el Barça de la lluita per la seva 13a Champions
- Metamorfosi demogràfica Un terç de l’Eixample és estranger
- Tensió als Estats Units "Motivació política" en l’assassinat d’una congressista i el marit
- Una nutricionista sobre la dieta que cal seguir si tens el còlon irritable: "No has de menjar res que t’inflami"
- Predicció La calor s’intensifica a partir de dilluns i algunes zones de Catalunya arribaran als 40 graus
- Xifres d’Interior Rècord d’identificacions policials a Catalunya: 1,2 milions el 2024
- Defunció Mor als 63 anys l’empresari Miquel Suqué, del Grup Peralada
- Acte del PP Feijóo demanarà la compareixença de Sánchez al Congrés perquè es «retratin» els seus aliats: «Si el segueixen recolzant, seran els seus encobridors»