TRES MILIONS D'EUROS A UN BITLLET
Premis de la Grossa de Sant Joan 2019
El nou sorteig extraordinari de la loteria de la Generalitat se celebra avui a les 13.00 hores
El nou sorteig extraordinari de la Grossa de Sant Joan se celebra avui dilluns, 24 de juny del 2019, amb un primer premi de 3.000.000 euros, que es concedirà al bitllet les cinc xifres i sèrie del qual corresponguin amb les de la primera extracció.
També es premiarà la resta de sèries i els acabaments del número guanyador. A part, es faran cinc extraccions addicionals amb 10.000 euros de premi cada una.
- 1r premi: 3.000.000 euros a un únic bitllet el número i sèrie del qual coincideixi amb l’extracció.
- 2n premi. 30.000 euros als bitllets que coincideixin en número però no en sèrie (34 premis).
- Aproximació 1. 3.000 euros per al número anterior al guanyador (35 premis).
- Aproximació 2. 3.000 euros per al número posterior al guanyador (35 premis).
- Quatre últimes xifres. 500 euros per bitllet per als números que coincideixin amb les quatre últimes xifres del guanyador (245 premis).
- Tres últimes xifres. 150 euros per bitllet per als números que coincideixin amb les tres últimes xifres del primer premi (2.520 premis).
- Dues últimes xifres. 20 euros per bitllet per als números que coincideixin amb les dues últimes xifres del primer premi (25.200 premis).
- Reintegrament. 6 euros per bitllet per als números que coincideixin amb l’última xifra del primer premi (251.685 premis).
- Especial. Cinc números amb premis de 10.000 euros per bitllet (175 premis en total).
Els premis caduquen una vegada passats 90 dies (tres mesos) des de la data de celebració de la rifa.

billete-grossa-sant-hoan-2019
Temes:
- UGT-CTAC Un estudi radiografia el cost emocional de ser autònom: «És un estrès constant, somio que m’estic oblidant alguna cosa»
- Previsió meteorològica Pluja intensa a Catalunya avui: aquestes són les zones més afectades
- Troben a Barcelona el menor de 15 anys de Manresa desaparegut des de feia una setmana
- Trànsit Un incendi en un túnel talla totalment la Ronda Litoral de Barcelona durant una hora
- EL DOCUMENTAL ‘LAPORTAGATE’ «‘De qualsevol manera cobrareu’. ‘¿Com?’ ‘Diré al Barça que us contractin’»
- A partir d'abril Catalunya provarà en 26 CAP el nou model d'atenció als pacients en 48 hores
- Olimpisme Kirsty Coventry fa història: primera dona que presideix el Comitè Olímpic Internacional
- Successos Identificada «la dona del cobert»: L’Ainhoa es va suïcidar en un galliner a Sant Julià de Ramis el 2018
- DECISIÓ OFICIAL Desestimats els recursos del Barça i l’Osasuna: el partit es jugarà el dijous 27 de març
- Nou contracte L’empresa de manteniment de Renfe té parades un centenar d’escales i ascensors a les estacions de Rodalies