Loteria
6.141, segon premi de la Grossa de Sant Jordi
Està premiat amb 6.500 euros per cada euro jugat

grossa-blanes /
El segon premi de la Grossa de Sant Jordi d'aquest 2018 ha correspost al número 6141 en el sorteig celebrat aquest divendres al Palau de Congressos de Girona.
Comproveu els premis de la Grossa de Sant Jordi 2018
Comproveu els premis de la Grossa de Sant Jordi 2018
S'ha venut íntegrament a Granollers, igual que el tercer premi. En aquest cas, s'ha venut al'Estanc 14, ubicat al carrer del Vallespir.
Notícies relacionadesEl segon premi està dotat amb 32.500 euros per butlleta, fet que suposen 6.500 euros per cada euro jugat. Amb 325 euros es premien les butlletes dels números anterior i posterior del bitllet guanyador. Quant als acabaments, les quatre últimes xifres suposen un premi de 150 euros per bitllet; les tres últimes, de 100 euros; les tres primeres, de 25 euros, i les dues últimes, de 10 euros.
Els 80.000 números per a aquest sorteig, que celebra la seva segona edició, van sortir a la venda el 2 de gener passat.
- La nadinemania conquereix el món de l’òpera
- Electricitat Causes de l’apagada i solucions perquè no es repeteixi: els experts vaticinen què passarà a partir d’ara a Espanya
- Un policia de Badalona serà jutjat per falsejar quilometratge
- Del 'chemsex' al 'slam': creix l’ús de drogues per via intravenosa durant les relacions sexuals
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Referent social Mor Enric Morist, el somriure enmig del desastre
- Enquesta flaix Gairebé un 60% dels espanyols veuen «insuficient» la informació del Govern durant l’apagada, segons el CIS
- El moment del vi Falset obre la temporada primaveral de fires i mostres vinícoles a Catalunya
- Entrevista Carlos Brull, alcalde de Falset: "No pot ser que molts restaurants de Catalunya no tinguin vi català"
- Successió de Francesc Cops baixos i notícies falses: l’hora del fang abans del conclave