Loteria
46.023, primer premi de la Grossa de Sant Jordi
El Palau d'Anglesola i Balaguer, les localitats afortunades
El primer premi de la Grossa de Sant Jordi, el sorteig de loteria catalana, que aquest 2018 celebra la seva segona edició ha recaigut en el número 46023, que s’ha venut al Palau d'Anglesola i Balaguer.
El primer premi suposa 100.000 euros per butlleta, és a dir, 20.000 euros per cada euro jugat. Amb 1.000 euros es premia la butlleta dels números anterior i posterior de la butlleta guanyadora, és a dir 200 euros per euro jugat. Quant alsacabaments, les quatre últimes xifres suposen un premi de 500 euros per bitllet; les tres últimes, de 175 euros; les dues últimes, de 25, i l'última, de 5 euros.
Loteria de Catalunya destina tots els seus beneficis a programes socials. Per llei, els beneficis van a programes per a la infantesa i l'adolescència, les persones grans o les persones amb discapacitat.
- Origen compartit ¿Què va ser abans, el kiwi animal o la fruita? L’estratègia de màrqueting que en va canviar el nom per sempre
- Acte a Sant Sadurní El Govern i ERC escenifiquen l’acord de pressupostos en la presentació de la línia orbital ferroviària
- La família de la nena atacada per un senglar a Cadaqués reclama uns 70.000 euros i avisa que anirà al contenciós pel silenci municipal
- Bar Normal Aquest és el nou local dels germans Roca al barri vell de Girona
- Patronal Foment beneeix l’acord entre el PSC i ERC: «Un país sense pressupostos no pot funcionar»
