Judo
Mosakhlishvili i Tsunoda perden els seus combats pel bronze
Tristani Mosakhlishvili (-90 kg) va sortir corrent del tatami com si volgués que allò acabés al més aviat possible. Ai Tsunoda (-70 kg) va sortir amb el rostre trist, reflexiva, però pacient, com si volgués veure que el camí continua. L’hispanogeorgià i la lleidatana (de pare japonès i mare francesa), que van batallar ahir tot el dia per una medalla, van acabar cedint a l’últim esglaó.
Mosakhlishvili, després de perdre la semifinal, tampoc va poder superar la final de consolació, i va quedar quart. Mentre que Tsunoda, que va arribar des de la repesca, també va acabar perdent el combat amb què hauria obtingut un dels dos bronzes en disputa.
Mosakhlishvili, a qui anomenen Tato, nacionalitzat el gener del 2022, va arribar a les semifinals després d’una matinal en què va vèncer els seus tres combats amb superioritat. Va caure en la semifinal contra el número u i or a Tòquio, el també georgià Lasha Bekauri. No es va reposar d’aquesta derrota. El grec Tselidis, doble bronze europeu, va saber defensar-se després d’apuntar-se un ràpid waza-ari. A Tsunoda, de 22 anys, la seva determinació obligava a tenir-la en compte. Va perdre en el combat definitiu de la repesca contra l’austríaca Polleres, que no li va donar opcions amb un ippon.
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora | Nova negociació entre els EUA i l’Iran per aconseguir la pau
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Amb 20 projectes Barcelona llança una estratègia per impulsar i internacionalitzar l’economia blava amb 150 milions fins al 2030
- Trencament de l'enganxall Una desfilada accidentada: la bandera d'Espanya cau durant la celebració del Dia de les Forces Armades a Vigo
- Per un càncer Mor als 80 anys Marcia Lucas, l'editora que va convertir 'Star Wars' en un fenomen mundial
