Vela
Echegoyen, l'abanderada, es queda fora de les medalles

El 49er FX espanyol, amb Tamara Echegoyen de timoner i Paula Barceló de tripulant, es va quedar fora de la regata que decidirà les medalles entre els deu vaixells més ben classificats.
Echegoyen, campiona a Londres 2012, i Barceló, que ja va ser companya seva a Tòquio 2020, on van quedar quartes, van acabar en tretzè lloc. L’abanderada d’Espanya en aquests Jocs va dir que se sentia "alliberada" al guanyar l’última carrera, victòria que no va evitar l’eliminació. Va admetre que havia viscut "una setmana dura" en què ha "après molt, i no només en l’àmbit esportiu", i va aclarir que s’acomiadava de "la carrera olímpica, però no de l’esportiva professional".
Ja ets subscriptor o usuari registrat? Inicia sessió
Aquest contingut és especial per a la comunitat de lectors dEl Periódico.Per disfrutar daquests continguts gratis has de navegar registrat.
- Fenomen en auge La venda a pes de 'caixes sorpresa' d'Amazon arriba al centre de Barcelona: "És com una loteria"
- Universitat Més de 250 professors universitaris exigeixen a la UB que investigui el cas Ramón Flecha
- MUNDIAL DE CLUBS Luis Enrique ignora Mbappé: «Soc soci culer, per això sempre em motiva jugar contra el Madrid»
- Previsió meteorològica Catalunya, en alerta per fortes pluges: aquestes són les zones on més pot ploure
- Detingut per matar d’una punyalada un multireincident al Prat de Llobregat per una venjança