L’Audiència obre diligències contra càrrecs d’Israel per la Flotilla a Gaza
El jutge de l’Audiència Nacional Francisco de Jorge va obrir diligències prèvies després de la querella interposada per Izquierda Unida i el Partit Comunista contra alts càrrecs civils i militars d’Israel per interceptar la Flotilla que navegava rumb a Gaza i detenir-ne els seus a l’octubre.
En una interlocutòria dictada el 17 de novembre, que va poder consultar l’agència Efe, el jutge demana que la Fiscalia es pronunciï sobre si ha d’admetre la querella i si són procedents les diligències d’investigació sol·licitades. El jutge també va incoar diligències prèvies i va traslladar a la Fiscalia una querella interposada per particulars que viatjaven a la Flotilla.
Temes:
- Complexitat a les aules L’escola catalana té només un educador o integrador social per cada 1.000 alumnes vulnerables
- Inversió estratègica de futur Catalunya es postula com a pol industrial i tecnològic de referència en defensa
- Segona vida (23) / JORDI VILA-PUIG Jordi Vila-Puig, exjugador del Barça d’hoquei patins: "La meva vida és una aventura en el món de l’esport"
- Successos Santi Laiglesia, en presó preventiva per l’assassinat d’Helena Jubany
- El més alt de la Vall d’Aran El poble de Catalunya que recomana ‘National Geographic’: amb cases de pedra, moltes flors i unes vistes espectaculars del Pirineu
