En cerca dos sospitosos que van disparar al metro de Brussel·les

La policia belga, amb un ampli dispositiu, busca des de primera hora d’ahir al matí dos individus com a responsables d’un tiroteig sense víctimes al nord de Brussel·les. Després, haurien fugit a través dels túnels del metro, cosa que va paralitzar bona part del transport públic de la ciutat.
Les imatges de seguretat del metro difoses pels mitjans mostren dos homes armats amb fusells. Després disparar diversos trets, van fugir per la boca de metro de Clémenceau, al barri d’Anderlecht. Als vídeos no s’aprecia contra què o qui disparen. Segons les informacions que recullen mitjans locals, es tractaria de trets d’intimidació en el context d’una venjança entre bandes. La fiscalia ha obert una investigació. Brussel·les té un problema amb el crim organitzat. Els tirotejos s’han convertit en un fet quotidià a la capital belga.
- Ciència espacial Telescopis de tot el món observen l’arribada d’un gegantí objecte interestel·lar al nostre Sistema Solar
- Investigació en marxa Una desena d’afectats per càncer denuncien la fàbrica de Tenneco a Badalona: «Ho fem pels nostres fills»
- Habitatge turístic Multes de fins a mig milió d’euros per als propietaris d’habitatges que no realitzin aquest tràmit
- Òbit Qui era Diogo Jota, el jugador del Liverpool mort en un accident de trànsit a Zamora
- Servei al límit "¿Per què no surt el meu tren?" Així controla Rodalies les incidències des del seu Centre de Gestió
- Una genial Vicky López gaudeix a la ‘platja de Berna’
- El 50% de les assegurances a Espanya es contracten a través de mediadors
- Espanya ultima l’esborrany de l’estratègia espacial per créixer a la UE
- Un accident de trànsit acaba amb la vida de Diogo Jota
- El Tour es prepara per al duel entre Pogacar i Vingegaard