Succés
L’ensorrament d’un edifici a Alemanya deixa almenys dos morts
El derrumbe de un hotel en Alemania mata a dos personas /
Almenys dues persones han mort i tres continuen atrapades sota la runa després d’esfondrar-se parcialment un hotel ubicat a la localitat de Krov, a l’estat de Renània-Palatinat, a l’oest d’Alemanya i a uns 100 quilòmetres a l’oest de Frankfurt. "Diverses persones van poder sortir de l’edifici i estan sent ateses pels serveis d’emergència i les autoritats", va dir la policia alemanya.
El portaveu del centre d’operacions d’emergències del districte, Jorg Teusch, va afirmar que probablement les tres persones que segueixen atrapades "estiguin greument ferides" i va lamentar que rescatar-les "serà molt difícil". "L’estructura de l’edifici és com un castell de cartes", va assenyalar, mentre va explicar també que es van instal·lar micròfons per poder parlar amb les víctimes.
Prèviament, les autoritats han informat que almenys quatre persones han aconseguit ser rescatades, entre elles un nen de 2 anys. Els veïns d’edificis adjacents han sigut evacuats per motius de seguretat. S’estima que unes 14 persones es trobaven a l’hotel en el moment en què es va produir l’incident.
- Ordre La psicologia ho explica: les persones que necessiten tenir la casa sempre ordenada amaguen aquest tret emocional
- Salut José Abellán, cardiòleg i coautor d’un estudi de TCA i adolescents: «L’ús de les xarxes socials s’associa a comportaments compatibles amb trastorns de la conducta alimentària»
- Al minut Guerra de l’Iran, en directe: última hora | Nova negociació entre els EUA i l’Iran per aconseguir la pau
- Una firma imputada justifica pagaments al despatx fundat per Montoro
- Corina Machado reclama diàleg amb Delcy Rodríguez per anar a eleccions
