22 morts en l’incendi en una fàbrica de bateries de liti a Corea del Sud
El presidente del Corea de Sur Yoon Suk Yeol visita el lugar del incendio /
L’explosió encadenada de bateries de liti en una fàbrica de Hwaseong, ciutat sud-coreana a 45 minuts de Seül i que pertany a Aricell, un dels principals fabricants de bateries de liti, va deixar 22 morts, emigrants xinesos majoritàriament, en un dels pitjors accidents registrats al país asiàtic. La tragèdia es va gestar a la segona planta de l’edifici cap a les 10.30, quan els treballadors empaquetaven les bateries i una d’aquestes va explotar, cosa que va desencadenar una reacció en cadena i va generar un incendi que els bombers van trigar més de cinc hores a sufocar. Més d’un centenar de persones estaven treballant a la fàbrica en el moment de l’accident.
- Naufragi a Indonèsia La menor rescatada a Indonèsia al Santi, bussejador voluntari espanyol: «Si són morts no passa res. Però jo els vull amb mi, si us plau»
- Loteria catalana 01379, primer premi de la Grossa de Cap d’Any 2025
- DIJOUS A LES 11.15 Concert des de Viena
- Assentament Suport a Albiol pel desallotjament de Badalona
- "Si paro atenció, sento l’infinit"
- Naufragi a Indonèsia La menor rescatada a Indonèsia al Santi, bussejador voluntari espanyol: «Si són morts no passa res. Però jo els vull amb mi, si us plau»
- Sinistre al Pròxim Orient Els turistes de l’accident a l’Aràbia Saudita eren de la província de Barcelona
- Loteria catalana 01379, primer premi de la Grossa de Cap d’Any 2025
- Loteria catalana 29181 i 15376, quarts premis de la Grossa de Cap d’Any 2025
- Escrit fiscal La fiscalia demana la nul·litat de la condemna del Suprem a García Ortiz per vulnerar el seu dret a la defensa
