Crisi migratòria
Almenys 41 immigrants moren ofegats davant l’illa italiana de Lampedusa
Almenys 41 immigrants han mort ofegats davant l’illa italiana de Lampedusa, tal com recull la premsa local.
La redacció d’EL PERIÓDICO treballa en aquests moments per ampliar aquesta informació, que passarà a actualitzar d’aquí uns minuts. Si voleu rebre al mòbil alertes sobre aquesta notícia o d’altres, us podeu descarregar les aplicacions per a Android o iOS.
Notícies relacionadesPer rebre cada dia al correu electrònic les notícies, reportatges i articles d’opinió publicats en elperiodico.com, doneu-vos d’alta als nostres butlletins informatius o registreu-vos-hi per disfrutar els continguts P+. També us hi podeu subscriure per consultar online l’edició digital impresa o rebre el diari a casa. Només per ser subscriptors, disfrutaran de tots els avantatges i descomptes de pertànyer al Club del subscriptor d’El Periódico.
Temes
- Desastre a l’illa Cuba i l’«opció zero»: el pla impossible del Govern de Díaz-Canel per resistir el setge dels EUA
- Temporal de vent Tallada l’AP-7 en sentit nord a l’Hospitalet de l’Infant per un camió bolcat a causa del fort vent
- VA REBRE 166 PUNTS ¿Quines opcions haurien tingut Tony Grox i Lucycalys a Eurovisió després de petar-ho al Benidorm Fest? Els experts analitzen ‘T amaré’
- La costa, davant els temporals Catalunya vol reordenar i protegir el litoral: «Una de les prioritats és renaturalitzar platges»
- Un clàssic "Autèntiques i picants": el bar de Rubí aclamat per les seves patates braves
