Crisi migratòria
Almenys 41 immigrants moren ofegats davant l’illa italiana de Lampedusa
Almenys 41 immigrants han mort ofegats davant l’illa italiana de Lampedusa, tal com recull la premsa local.
La redacció d’EL PERIÓDICO treballa en aquests moments per ampliar aquesta informació, que passarà a actualitzar d’aquí uns minuts. Si voleu rebre al mòbil alertes sobre aquesta notícia o d’altres, us podeu descarregar les aplicacions per a Android o iOS.
Notícies relacionadesPer rebre cada dia al correu electrònic les notícies, reportatges i articles d’opinió publicats en elperiodico.com, doneu-vos d’alta als nostres butlletins informatius o registreu-vos-hi per disfrutar els continguts P+. També us hi podeu subscriure per consultar online l’edició digital impresa o rebre el diari a casa. Només per ser subscriptors, disfrutaran de tots els avantatges i descomptes de pertànyer al Club del subscriptor d’El Periódico.
Temes
- Cultiu i cures de les plantes L’arbre amb més perfum del món: com cultivar-lo en test i omplir el teu balcó d’aroma
- Salut ¿Llevar-se a les cinc del matí és saludable? Neuròlegs adverteixen que pot tenir "un impacte negatiu" en la salut
- Fenomen mundial L’afluència massiva de compradors de l’Swatch x Audemars Piguet impedeix obrir les seves dues botigues a Barcelona
- Natura L'espectacular poble de conte a només 30 minuts de Vic
- Històries excepcionals Un bomber va ajudar a portar-la al món i 22 anys després va recórrer 1.000 quilòmetres per veure-la graduar-se: «Tenim un vincle molt especial»
