Itàlia
Berlusconi, hospitalitzat de nou per tractar-se la leucèmia

L’ex primer ministre d’Itàlia Silvio Berlusconi ha tornat ser ingressat aquest divendres a l’hospital San Raffaele de Milà, menys d’un mes després d’abandonar-lo després de passar-se 44 dies ingressat per una infecció pulmonar derivada de la leucèmia crònica que té, segons han confirmat fonts pròximes a l’antic mandatari al diari ‘Il Messaggero’.
El també líder de Forza Italia, de 86 anys, va ser hospitalitzat el 4 d’abril en cures intensives, on es va mantenir gairebé dues setmanes fins que el van baixar a planta el 16 d’aquell mes, i li van donar l’alta el 19 de maig.
Notícies relacionadesMalgrat l’edat i les diverses causes judicials que té obertes contra ell des de fa anys, Berlusconi continua sent una figura popular a Itàlia. De fet, en les últimes eleccions va poder tornar a ostentar un càrrec electe, com a senador, i el seu partit, Forza Italia, forma part de l’actual coalició de Govern, encapçalada per Giorgia Meloni.
Berlusconi ha limitat al mínim les compareixences públiques des del començament de les seves hospitalitzacions. Una de les últimes va tenir lloc el 6 de maig, quan l’ex primer ministre va tranquil·litzar els seus simpatitzants amb una emissió des de l’hospital en la qual va criticar l’«imperialisme» de la Xina, va reclamar canvis en els fonaments de vot de la Unió Europea i va comparar la seva formació amb una religió.
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Pisos turístics Gonzalo Bernardos té el culpable de dinamitar el mercat de l’habitatge: «Mirar cap a un altre costat…»
- Forta discrepància Exclusiva Mamarazzis: Piqué no es muda a Miami i Shakira s’emporta els seus fills de gira
- Previsió meteorològica Pluja a bots i barrals: el pronòstic del Meteocat per a Catalunya
- Ciència Albirat per primera vegada un diable negre viu a la superfície del mar
- Immigració irregular Baviera, el model de ‘custodia compartida’ sobre les fronteres al qual miren el Govern i Junts
- Queixa al Govern Junts demana el cessament del director de Trànsit pel tall de 14 hores de l’AP-7 a Tarragona de divendres
- Aeroport del Prat Aterra d’emergència un avió a Barcelona per donar assistència mèdica a un passatger
- La política de Trump Aranzels que empobreixen
- Comicis presidencials Equatorians a Barcelona confien que les eleccions canviïn el rumb del país: «L’Equador està en una caiguda lliure increïble»