Per Sergi Mas
El pòdcast d’EL PERIÓDICO: Les eleccions verifiquen els Estats Desunits d’Amèrica

A falta de confirmació oficial de resultats fins d’aquí unes setmanes, la contesa electoral americana, les anomenades Midterms, ens ha deixat un país totalment partit per dos, complex però alhora il·luminador.
Ens ho expliquen Idoya Noain, corresponsal d’EL PERIÓDICO a Nova York des de fa més de 20 anys i Ricardo Mir de Francia, reporter de la secció Panorama D’EL PERIÓDICO, excorresponsal del diari a Washington.
On es pot escoltar
‘El pòdcast d’EL PERIÓDICO’ es publica de dilluns a divendres i es pot escoltar a les plataformes iVoox, Spotify, Podimo, Google Podcast, Amazon Podcasts i Apple Podcasts.
- Troballa singular La NASA descobreix un os a Mart
- La nit de la pilota Mamarazzis: gresques i futbolistes
- Òbit Mor la periodista Sandra Carmona als 42 anys
- ¿Separació? Joana Sanz, dona de Dani Alves, elimina de les xarxes socials totes les fotografies que tenia amb el seu marit
- De matinada Els Mossos irrompen a la polèmica discoteca Waka de Sant Quirze del Vallès
- Alerta groga Temperatures de fins a vuit graus sota zero a mig Espanya aquest diumenge
- Entendre + el fitnes Tres esports que hauries de practicar per anar a la moda el 2023
- Precampanya electoral Sirera (PP) acusa el Govern Colau de gastar 37 milions a «perseguir el castellà» a Barcelona
- Avanç científic Així aconsegueix un robot fondre’s, escapar-se d’una gàbia i tornar a acoblar-se
- Investigació científica María Blasco: «Algun dia podrem ‘curar’ l’envelliment»