Guerra a Ucraïna
Rússia llança diversos atacs amb drons a la regió de Kíiv
El cap de l’administració de la regió, Oleksí Kuleba, demana als ciutadans que es mantinguin als refugis fins que l’alarma els avisi que poden sortir

Les autoritats ucraïneses han comunicat que dijous a la matinada s’han registrat atacs amb drons kamikaze a la regió de Kíiv.
El cap de l’administració de la regió de Kíiv, Oleksí Kuleba, ha informat dels atacs contra «una de les comunitats de la regió, un atac amb drons kamikaze», segons ha publicat en el seu perfil de la xarxa social Telegram.
Notícies relacionadesKuleba, a més, ha dit que els equips de rescat es troben al lloc de l’atac, i ha demanat als ciutadans que es mantinguin als refugis fins que l’alarma els avisi que poden sortir.
En els últims dies, Rússia ha pres un canvi d’estratègia en la guerra a Ucraïna, de manera que està focalitzant els atacs a zones civils i infraestructures. Moscou ha pres aquesta mesura en represàlia per una explosió que dissabte va malmetre l’estratègic pont de Kertx, que uneix Rússia i l’annexionada península de Crimea.
- Educació Sánchez reduirà per llei les hores lectives del professorat
- Apunt La sort va salvar Fermín
- Per unanimitat Barcelona retira la medalla d'honor al mèrit a Rosa Peral
- Administració pública Un tribunal anul·la l’elecció d’un alt càrrec per mèrits sobrevalorats
- La prima negativa de l’opa al Sabadell cau a la meitat
- Els premis Barceloní i Barcelonina de l’Any obren les festes de la Mercè
- La festa major de Barcelona Una capital que es reivindica "viva"
- Petons, nervis i la cita més críptica de Julio Camba
- Javier Moll. President de Prensa Ibérica "Representen l’amor per la ciutat"
- Jaume Collboni. Alcalde de Barcelona "Esteu fent militància per Barcelona"