Per Sergi Mas
‘El pòdcast d’El Periódico’: Barcelona, 2022. Una Mercè preelectoral
Amb el pregó de Carla Simón, la directora del premiat film ‘Alcarràs’, es dona el tret de sortida de les festes preelectorals de la Mercè, que comencen aquest divendres i acaben dimarts amb el tradicional Piromusical.
La festivitat és una de les favorites de la capital catalana, que inclourà diverses disciplines artístiques en diferents espais de la ciutat. Des dels concerts i les actuacions musicals, espectacles d’arts de carrer, actes tradicionals i de cultura popular, fins a les propostes gastronòmiques. També aquest any tornaran les activitats de conscienciació i s’hi incorpora el Dissabte Blau, en què s’explicarà la transformació del Port Olímpic i hi haurà tallers divulgatius sobre el mar i els oceans.
Amb l’aportació de Carles Cols, periodista d’El Periódico especialitzat en la crònica de la ciutat, viatgem al passat recordant alguns dels últims pregons, els seus orígens, analitzem la històrica cartelleria i valorem els punts forts d’aquests quatre dies.
On es pot escoltar
‘El pòdcast d’El Periódico’ es publica de dilluns a divendres i es pot escoltar a les plataformes iVoox, Spotify, Podimo, Google Podcast i Apple Podcast.
- Una ‘Marató’ d’emocions
- "En algun moment hauré de fer el dol"
- Previsió meteorològica Tot el litoral i prelitoral català, en avís groc davant les intenses pluges previstes per a aquest dimarts
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Crisi ramadera Catalunya dona per finalitzada la crisi ramadera de la dermatosi nodular, que va obligar a sacrificar unes 3.000 vaques
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'editorial de Cristina Villanueva: Quan la corda es trenca
- Cine ‘Romería’, ‘Sirat’ i ‘Sorda’, favorites dels premis Gaudí
- Crisi ramadera Els casos de pesta porcina s’eleven a 26 senglars després de la confirmació de 10 nous positius
- Previsió meteorològica Tot el litoral i prelitoral català, en avís groc davant les intenses pluges previstes per a aquest dimarts
