Pànic col·lectiu
Una explosió a Times Square, a Nova York, genera moments d’autèntica por | VÍDEO

La famosa plaça de Times Square de Nova York (EUA) va ser escenari d’un episodi de pànic col·lectiu diumenge a la tarda, quan va sonar una forta explosió que va sorprendre les persones que es trobaven allà.
El terrabastall es va sentir al voltant de les set de la tarda (hora local) i va sortir del sistema de clavegueram. De seguida va començar a sortir fum d’algunes de les clavegueres. Això va provocar la por i el desconcert dels presents, que es van apressar a sortir corrents i cridant del lloc.
Notícies relacionadesPersonas huyendo luego de la explosión. pic.twitter.com/Z0Kujf2Y7C
— D//: (@MACHINET_300) 11 de abril de 2022
Els Bombers de Nova York van evacuar la zona i van tancar una part de Times Square per seguretat. Més tard, van confirmar que s’havia produït una explosió i un incendi a tres clavegueres entre el carrer 43 i la setena avinguda, al districte de Manhattan.
Així mateix, les autoritats han confirmat que l’incident no va causar cap ferit, ni tampoc no es van produir danys en cap infraestructura.
- La vídua d’Andic demana als fills de l’empresari més diners de l’herència
- Endarrerir el rellotge ¿Quin dia és el canvi d’hora a Espanya? L’horari d’hivern 2025 és a tocar
- S’accelera el desallotjament del bloc Venus de la Mina
- Barcelonejant La fórmula de la Coca-Cola de Josep Cuní
- Actualització del codi ètic Barcelona en Comú limita a 12 anys els mandats dels càrrecs electes però obre la porta a excepcions en ple debat de la successió de Colau