Crisi del coronavirus
El príncep Carles d’Anglaterra, positiu en covid-19
Es tracta de la segona vegada que Carles, de 73 anys, contrau la malaltia ja que va donar positiu el març del 2020 però la va passar amb símptomes lleus
El príncep Carles ha donat positiu en covid-19 aquest dimecres, la segona vegada que s’infecta, segons ha confirmat Clarence House a través de la xarxa social Twitter.
Segons ha detallat, el príncep de Gal·les va obtenir el resultat positiu durant el matí d’aquest dimecres i ja està aïllat. Com a resultat, ha hagut de posposar una visita a Winchester, per la qual cosa s’ha mostrat «decebut». «Intentarà reprogramar la seva visita tan aviat com sigui possible», ha indicat Clarence House.
Notícies relacionadesEs tracta de la segona vegada que Carles, de 73 anys, contrau la malaltia. Va donar positiu el març del 2020 però la va passar amb símptomes lleus.
Aquest mateix dimecres, el ministre principal de Gal·les, Mark Drakeford, també ha resultat positiu per covid-19 després de sotmetre’s a una PCR. Ja es troba aïllat, segons ha confirmat un portaveu de la seva oficina, que ha afegit que treballarà de manera remota, segons ha recollit la BBC.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Presumpta administració deslleial Els Mossos confisquen documents i joies als marmessors de Pere Mir
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Salut Catalunya acumula 25 casos de xarampió el 2025
- INvestigació A la presó el matrimoni que tenia tancats els seus tres fills a Oviedo
- REFORMA DEL codi PENAL Igualtat reformarà la llei per evitar la revictimització de les dones
- Prohibit el registre directe de nadons que hagin nascut per ventre de lloguer
- Enquesta de LA XARXA VIVES Un de cada quatre universitaris compagina carrera i feina