Violència
Individus armats ataquen una comissaria a Haití i maten un policia
L’agressió també ha deixat un altre agent ferit
Un policia va morir i un altre va resultar ferit aquest dilluns durant un atac armat a una comissaria ea Bon Repos, a 13 quilòmetres al nord-oest de Port-au-Prince a Haití. «Es pot assenyalar que l’agent Joseph Dioc Blada ha sigut assassinat covardament, mentre que l’agent Sauveur Shmy, que ha resultat ferit en l’atac, ha sigut traslladat a l’hospital», va informar la Policia d’Haití al seu perfil de Twitter.
Els fets van passar durant la matinada d’aquest dilluns quan individus armats van obrir foc contra els agents que es trobaven de guàrdia a la comissaria. Més tard, van disparar contra les finestres i portes de les oficines de Radio Zenith i van llançar-hi còctels molotov, tal com recull l’agència AlterPresse.
Notícies relacionadesEl director de Policia Frantz Elbé ha realitzat una visita a la comissaria i a l’emissora, i s’ha obert una investigació per part de la Policia Judicial per identificar les pistes que puguin conduir als responsables del crim. En aquest context, Elbé s’ha compromès a fer tot el possible per «posar rere les reixes» tots els que vulguin «instaurar un clima de terror al país».
Des del magnicidi del president, Jovenel Moise, el 7 de juliol, la sempre convulsa situació política i econòmica d’Haití s’ha vist encara més colpejada. Aviat el buit de poder va degenerar en una crisi de seguretat, amb assassinats i segrestos diaris, sobretot en àmplies zones de la capital.
- El culte a la bellesa i l’era atòmica, estrelles del CCCB
- Pisarello llançarà dissabte la seva candidatura a l’alcaldia amb el suport de Colau
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Racons emblemàtics de Catalunya L'increïble poble de conte a menys de 40 minuts de Manresa
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Les ajudes per a lents de contacte i ulleres a nens de menys de 16 anys s’activen avui
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- Tradicions amb encant El poble de Catalunya que té un pessebre vivent de més de 200 persones: dia, horari i entrades
- Crisi ramadera Illa admet que la Generalitat ja sospitava de l’arribada de la pesta porcina dos dies abans de la declaració oficial
- A instàncies de l’Ajuntament Un ampli dispositiu policial desallotja a Badalona uns 200 migrants de l’assentament més gran de Catalunya
