Escàndol per abusos sexuals
El príncep Andreu perd els títols militars i els patronatges reials
El príncep Andreu ha tornat els seus títols militars i patronatges reials a la seva mare, la reina Isabel, segons ha informat el palau de Buckingham aquest dijous, un dia després que els seus advocats no aconseguissin evitar el procés judicial per abús sexual contra el fill de la monarca.
«Amb l’aprovació i l’acord de la Reina, els títols militars i patrocinis reials li han sigut retornats», ha afegit Buckingham en un comunicat.
«El duc de York continuarà sense assumir cap responsabilitat pública i defensarà el seu cas com un ciutadà privat», afegeix el comunicat.
Temes:
- Segona vida (25) / LUIS MILLA "Hisenda em va fer una inspecció quan me’n vaig anar del Barça al Madrid"
- Canvi climàtic Joan Roig dimiteix com a alcalde d’Alcanar a ‘Salvados’: «Ens ve una cosa molt greu, molt greu»
- Joan Roig, d’Alcanar, primer alcalde que dimiteix pel canvi climàtic
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Platja El pacífic poble a només 15 minuts de Santa Coloma de Gramenet: espectacular
- Crisi ramadera Catalunya dona per finalitzada la crisi ramadera de la dermatosi nodular, que va obligar a sacrificar unes 3.000 vaques
- 'El segon cafè' de La 2Cat L'editorial de Cristina Villanueva: Quan la corda es trenca
- Cine ‘Romería’, ‘Sirat’ i ‘Sorda’, favorites dels premis Gaudí
- Crisi ramadera Els casos de pesta porcina s’eleven a 26 senglars després de la confirmació de 10 nous positius
- Previsió meteorològica Tot el litoral i prelitoral català, en avís groc davant les intenses pluges previstes per a aquest dimarts
