Costa d’Ivori
Moren cinc militars de l’Exèrcit ivorià en un accident d’helicòpter
Les Forces Armades del país africà han obert una investigació per aclarir les circumstàncies del sinistre
Un helicòpter d’atac MI 24 de l’Exèrcit de Costa d’Ivori ha tingut un accident durant una missió de reconeixement a la frontera nord del país amb Burkina Faso, en el qual han mort els cinc tripulants que volaven a bord. «Les recerques que es van realitzar van permetre localitzar l’aeronau, que es va estavellar a dos quilòmetres al nord de la localitat de Togolokaye, al departament de Tehini», ha traslladat l’Exèrcit en un comunicat recollit pel portal de notícies local Fratmat.
Les Forces Armades del país africà han destacat, també, que s’ha obert una investigació a fi de determinar les circumstàncies que han envoltat aquest succés, que s’hauria produït durant la nit d’aquest dijous. En aquest text, el cap d’Estat Major de Costa d’Ivori, Lassina Doumbia, ha traslladat les seves condolences als familiars de les víctimes i els ha assegurat que poden comptar amb «el suport de totes les Forces de Defensa i Seguretat» de la nació.
- LA PRECAMPANYA BLAUGRANA El compte enrere de les eleccions 2026 del Barça: un Laporta a la defensiva, contra tres precandidats desunits
- Guerra comercial L’Eurocambra torna a frenar les rebaixes aranzelàries als EUA després de la nova amenaça de Trump
- Dades de la Conselleria d’Agricultura La indústria catalana del ‘delikatessen’ resisteix als aranzels de Trump i es converteix en potència exportadora
- En una sentència El Suprem anul·la l’article de l’estatut del Barça que prohibia cedir els abonaments
- Relacions entre socis ERC avisa Illa després d’anunciar que presentarà els pressupostos sense el seu suport: «Millor que no ho faci»
