A causa d’un curtcircuit
Un incendi en una presó indonèsia provoca almenys 41 morts
80 persones més han resultat ferides com a resultat del foc, vuit d’elles de gravetat
Almenys 41 persones han mort aquest dimecres en un incendi desencadenat dins d’una presó a Tangerang, una ciutat situada a uns 20 quilòmetres de Jakarta, la capital d’Indonèsia, després que es produís un curtcircuit a la instal·lació elèctrica, segons els primers informes. El cap de la Policia Regional de Jakarta, el general Fadil Imran, ha informat, a més, que 80 persones més han resultat ferides, vuit d’elles de gravetat, segons explica la cadena de televisió local Liputan 6.
L’incendi s’ha desencadenat a primera hora del matí d’aquest dimecres i, segons les primeres investigacions, s’ha produït a causa d’un curtcircuit. La Policia ha informat que el foc ja ha sigut controlat.
Les autoritats desconeixen encara la identitat de totes les víctimes mortals, per la qual cosa no es descarta que entre elles hi pugui haver també funcionaris i treballadors del centre penitenciari, a més dels presos.
- Programa solidari Catalunya es bolca contra el càncer en ‘La Marató 2025’
- Lloc recomanat El petit poble de Tarragona que 'National Geographic' considera "una obra d'art"
- Lloc de somni El poble de cinema a 40 minuts de Girona on van rodar 'Joc de Trons'
- ChatGPT La IA aposta per aquest barri de Barcelona per viure: "On tradició i modernitat es troben"
- Previsió meteorològica El Nadal arribarà amb pluges, nevades i molt fred a Catalunya: aquestes són les previsions per a les pròximes setmanes
- El PP veu "KO" el Govern i acusa Sánchez d’"encobrir assetjadors"
- Tempesta política L’UCO i la UDEF sembren dubtes de corrupció en el rescat de tres empreses
- Sánchez admet errors amb el protocol d’assetjament del PSOE
- Sondeig del GESOP Polarització en les preferències dels pactes a Extremadura
- La lluita per Andalusia Els plats a l’aire de la candidata Montero
