Sinistre
Almenys 24 morts en un accident de trànsit a Bolívia
Un autobús es va precipitar per un barranc des d’una altura superior als 100 metres

Almenys 24 persones van morir i unes 10 van resultar ferides aquest dilluns al caure per un barranc un autobús en una carretera a Bolívia, segons van informar les autoritats de trànsit.
L’autobús va caure d’una altura de més de 100 metres al sector de Chataquila en la ruta de Potolo a Sucre, a la regió de Chuquisaca, segons va informar el director de la Unitat Operativa de Trànsit d’aquesta regió, coronel José Luis Assaf, al mitjà local ‘Correo del Sur’.
L’autobús es va precipitar la matinada d’aquest dilluns i al matí van procedir a rescatar almenys 17 cossos, però la xifra va anar ascendint en el transcurs del dia. El vehicle pertany al sindicat de busos provincials Señor de Chullcuni.
Assaf va informar que hi ha almenys 24 morts i una desena de ferits que van ser traslladats als hospitals Santa Bárbara i San Pedro Claver a la ciutat de Sucre, segons ‘Correo del Sur’. El coronel va afirmar que probablement la xifra de morts vagi augmentant, ja que sota l’autobús encara hi ha cossos per rescatar, però per a això es necessita personal especialitzat i una grua. Encara no s’ha aconseguit rescatar el cos del conductor del vehicle i per ara no s’han determinat les causes d’aquest accident, d’acord amb ‘Correo del Sur’.
Els registres d’accidents a la carretera no van ser tan freqüents a Bolívia durant l’any passat per les restriccions de viatges a causa de la pandèmia de la Covid-19. En circumstàncies normals, els accidents a les carreteres bolivianes causen cada any uns 1.400 morts i uns 40.000 ferits, segons dades oficials.
Un informe de la Policia de Bolívia adverteix que la majoria d’accidents es deuen a «errors humans» que es poden prevenir.
- Apagada Red Eléctrica sospita d'una desconnexió massiva de plantes solars abans de l'apagada
- Andrés Iniesta: "No sempre tot és bonic, ni per a mi ni per a ningú"
- Lluita contra el frau Hisenda et vigila: aquesta és la quantitat màxima que pots pagar en efectiu
- Energia Red Eléctrica ja va alertar al febrer del risc de "desconnexions severes" de llum pel 'boom' de les renovables
- Habitatge Gonzalo Bernardos avisa els espanyols: «Els que es vulguin comprar una casa s’han d’afanyar»
- Futbol Sis partits de sanció a Rüdiger, que els aprofita per operar-se
- Champions league Dembélé silencia l’Arsenal i acosta el PSG a la final de Múnic
- Apunt ¿S’ho imaginen?
- LA CITA DE MONTJUÏC Final guanyada, final per jugar
- PARTIT 100 AMB EL BARÇA Lamine Yamal: "La por la vaig deixar al parc de Mataró fa temps"