Inseguretat a l’Àfrica
Segrestades 300 estudiants a Nigèria
Homes armats han irromput en una escola pública de secundària femenina a la ciutat de Jangebe
Fins a 300 alumnes poden haver sigut segrestades en una escola pública de secundària femenina a la ciutat de Jangebe, a l’estat nord-occidental de Zamfara, a Nigèria, després d’un atac d’homes armats de matinada.
«Sí, hem rebut un informe sobre el segrest de [unes 300] alumnes a Jangebe, però encara no podem confirmar el nombre exacte de segrestades ni donar més detalls sobre els fets», segons va informar Efe via telefònica Alhaji Abubakar Dauran, Comissionat de Seguretat i Assumptes Interns de Zamfara.
«Encara estem esperant els informes del cos de Policia i de l’escola», va afegir, sobre un atac que, segons les autoritats, podrien haver sigut perpetrats per «bandits».
Temes:
- La caixa de ressonància Willie Colón i l’eco que ressona en Bad Bunny
- Anava armat El Servei Secret dels EUA mata un home que intentava entrar a la mansió Mar-a-Lago de Trump
- Guerra a Ucraïna Les tàctiques de Putin voregen el sadisme en la guerra d’Ucraïna
- Temps Catalunya viu el primer cap de setmana sense cap pluja des de fa gairebé mig any
- “Et queden 12 euros”: L’anècdota de Miguel Ángel Silvestre sobre la seva situació econòmica més precària
