Tensió política a Itàlia
Mattarella encarrega al president dels diputats mediar en la crisi de Govern
El president italià demana a Roberto Fico que es reuneixi amb els partits que van formar l’Executiu de Conte

undefined49036373 italian president sergio mattarella arrives to attend the 10190716201641 /
El cap d’Estat italià, Sergio Mattarella, va encarregar al president de la Cambra dels Diputats, Roberto Fico, que mediï entre els partits que formaven part de la coalició de Govern de Giuseppe Conte per solucionar la crisi.
Fico, de l’antisistema Moviment Cinc Estrelles (M5S), s’haurà de reunir ara amb aquests partits per constatar si volen tornar a governar junts i consensuar un primer ministre.
Pèrdua de recolzament
Conte va dimitir el passat dilluns després de perdre el recolzament del partit de Matteo Renzi, Itàlia Viva (IV), cosa que el va deixar sense majoria absoluta a la seva coalició, formada pel M5S, el Partit Demòcrata (PD, centreesquerra) i Lliures i Iguals (LeU, esquerra).
- Recomanacions «Dinar de 10»: els elogis al millor restaurant de Cornellà de Llobregat, segons Tripadvisor
- Oci estival Els ‘beach clubs’ arrelen a BCN
- Temporal d’agost Una pluja torrencial deixa riuades al centre històric de Badalona
- La situació blaugrana Sense llicència i sense marge
- Els herois que han combatut contra el monstre
- El català i la minifaldilla
- Sense sortir de la comarca El poble a només 30 minuts de Rubí ideal per a una escapada de natura sense sortir del Vallès
- Crisi produïda per Israel Vuit persones moren d’inanició a Gaza en les últimes 24 hores
- ALIMENTACIÓ SALUDABLE Fruites i verdures diàriament, menys precuinats i res de brioixeria industrial: així seran els menús escolars el curs vinent
- Salut i alimentació L’envelliment de la població canvia els menús dels hospitals: només un 20% són dietes sense restriccions