CAMPANYA ELECTORAL
El vídeo dels laboristes britànics contra els polítics xenòfobs i racistes
En una paròdia, un grup de veïns es queixen a un polític que culpa de tot els immigrants, inclòs l'Alí, un ciutadà present a la reunió
vieo ok
El vídeo sobre les mentides entorn de la immigració que ha publicat el Partit Laborista britànic ha tingut una gran repercussió a les xarxes. Que la culpa de tot la tenen els immigrants és un discurs que la ultradreta utilitza sense posar-se vermell i aquesta és la base del vídeo que els laboristes de Jeremy Corbyn han pujat a Twitter. Els britànics estan cridats a les urnes el 12 de desembre.
Les cues a la sanitat, el preu del lloguer de les vivendes i la falta de professors a les escoles són les queixes que un grup de ciutadans traslladen a un polític l’única solució del qual per acabar amb els problemes és frenar els immigrants al Regne Unit. Això sí, aposta per abaixar els impostos a les empreses tecnològiques mentre assenyala l’Alí, un immigrant que està al costat dels seus veïns a la sala.
"Cuando los políticos culpan a los inmigrantes es porque ya no tienen argumentos". El vídeo del partido laborista británico que deberíamos tener muy presente en España. pic.twitter.com/zKIoCQ5mRj
— Kamchatka (@kamchatka_es) 16 de noviembre de 2019
- PREMIS Oliver Laxe, amb les seves dues nominacions a la butxaca: «‘Sirat’ no fa ostatges. Que una pel·lícula tan radical i audaç hagi arribat fins aquí té moltíssim mèrit»
- Negociació Generalitat i maquinistes acorden restablir el servei de Rodalies
- Premis de Hollywood ‘Sirat’ serà per partida doble a la festa dels Oscars del 15 de març
- Sinistre a Gelida La companyia d’assegurances Everest afrontarà un pagament màxim de 84.140 euros per cada persona afectada per l’accident de Rodalies
- Diversos ferits en el xoc d’un tren de passatgers contra una grua a Cartagena
